Sadržajni kapaciteti ključni za nastavak rasta turističkog sektora

25.04.2017. 13:22 / Izvor: Akta.ba
Sadržajni kapaciteti ključni za nastavak rasta turističkog sektora

Iako su brojke vezane za dolazak turista u rastu ono što je neophodno, da bi ih se zadržalo, su razvijeni sadržajni kapaciteti, navode stručnjaci iz ove oblasti.  

Iako su brojke vezane za dolazak turista u BiH u rastu ono što je neophodno, da bi ih se zadržalo, su razvijeni sadržajni kapaciteti, navode stručnjaci iz ove oblasti.  

Naime, prema riječima neovisnog konzultanta Nadana Duranovića, ukoliko toga ne bude ovaj zamah koji  trenutno ima hoteljstvo i turizam mogao bi stati, što bi ovaj sektor moglo dovesti u nezavidnu poziciju.

Ističe također da hoteljerstvo, koje je do  sada najbolje odgovorilo na zahtjeve tržišta, ne može samo biti nositelj turizma. Tu se moraju usporedno razvijati sve oblasti vezane za turizam. 

Nada Jovanović, direktorica Turističke organizacije RS, kaže da bez truda hotelijera ne bismo imali ovoliki broj turista bez obzira na sav trud operatera da ih dovedu u BiH. 

Navodi da su odličan način za upotpunjavanje turističke ponude kvalitetne manifestacije koje imaju kapacitet privući turiste da ostanu što veći broj dana u BiH.

Pri tom je potrebno, ističe, pažljivo planiranje datuma održavanja tih događaja. Kao odličan primjer kako se sa kvalitetnom manifestacijom može privući, za kratko vrijeme, veći broj turista je OK Fest koji se svako ljeto održava u prelijepom Nacionalnom parku Sutjeska.

Osim zabavnih događaja organiziraju i radionice tako da na ovaj način privlače i one koje zanima edukacijski dio u prirodi kao i one koji zanimaju koncerti koji se održavaju poslije radionica.

Dodaje da su odlično isplanirani i datumi održavanja manifestacije te da se na to mora posebno gledati kod događaja jer odmah nakon njega počinje jedan od najpopularnijih festivala na Balkanu-novosadski Exit.

Sve ovo je bitno jer je trend da turisti idu na takozvane balkanske ture i za svog boravka obično žele posjetiti zemlje bivše Jugoslavije.

Maida Bećirović, pomoćnica direktora Agencije za promociju stranih investicija (FIPA), također navodi da investitori u sektor hoteljerstva i turizma nemaju namjeru ulagati samo u hotele, oni traže i vanpasionsku ponudu.

''U perspektivi strani investitori razmišljaju da ovdje dovedu tzv. ekipni turizam. Imamo za to fenomenalne prirodne resurse, ali nam nedostaje infrastruktura. Recimo, ako neku sportsku ekipu dovedete u hotel, njima trebaju resursi za njihove treninge da bi ostali 10-15 dana'', navodi Bećirović.

Imamo priliku za avanturistički turizam, ali u ovim oblastima nemamo izgrađenu infrastrukturu.

''Osim toga tu su administrativni problemi jer često nema urbanističkih planova ili ako se planirani projekti nalaze na području više županija onda ti planovi često nisu usuglašeni. Ako želimo da nam hoteli budu puni moramo stvoriti ove preduvjete'', navodi Bećirović dodajući da će ako se to ne uradi uspjeh koji imamo u turizmu biti kratkoročan. 

D.K. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti