Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.06.2021. 08:26
Dijelovi za izradu prema crtežima
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzeće a.d.Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 12938/21
Dana, 13.05.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.qov.ba pod brojem: 1276-1-1-242-3-267/21 od 05.04.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 13.05.2021. godine, donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke:
„Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21
LOT-3 „NABAVKA DIJELOVA ZA IZRADU PREMA CRTEŽIMA"
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj". 11968/21 od 10.05.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21, LOT-3 „NABAVKA DIJELOVA ZA IZRADU PREMA CRTEŽIMA", te se okvirni sporazum na period do 18 (osamnaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 20.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču: „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviče se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku Ugovorni organ će postupiti u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com. istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.
Član 6.
Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.
Obrazlože nj e
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne odluke Uprave preduzeća o pokretanju
postupka javne nabavke broj: 2514/21 od 08.02.2021. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke za LOT 3 je 20.000,00 KM bez PDV-a.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 05.04.2021. godine, pod brojem: 1276-1-1-242-3-267/21.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća broj: 11224/21 od 29.04.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 04.05.2021. godine do 11.00 časova) zaprimljene su sljedeće ponude za predmetnu nabavku:
Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP |
Neblago vremeno primljene ponude |
||
1 |
„GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica |
04.05.2021. godine u 705 časova |
LOT-2: 95.076,10 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 185.952,69 KM LOT-3: 22.404,40 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 43.819,20 KM |
/ |
2 |
„SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem |
04.05.2021. godine u 7s4 časova |
LOT-4: 97.882,71 KM |
/ |
3 |
„WALTER" d.o.o. Banja Luka |
04.05.2021. godine u 805 časova |
LOT-3: 58.312,74 KM |
/ |
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 04.05.2021. godine do 11.00 časova. |
Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.
ANALIZA PONUDA:
Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem su pregledane pristigle ponude za LOT-3, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 06.05.2021. godine.
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA:
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač: „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica |
Ponuđač: „WALTER" d.o.o. Banja Luka |
Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN - Prilog 2 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Potvrda poslovne banke o solventnosti |
Dostavljena |
Nije dostavljena |
Aktuelni Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 3 |
Dostavljena |
Dostavljena |
PONUDE KOJE NISU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA ZA LOT - 3:
1. „WALTER" d.o.o. Banja Luka
Tačkom 4.8 predmetne tenderske dokumentacije, između ostalog, kao dokaz u cilju ocjene ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača, zahtjevano je da su ponuđači u skolopu svoje ponude bili u obavezi dostaviti običnu kopiju Potvrde poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije iz zemlje iz koje ponuđač dolazi izdatu nakon objave obavještenja o nabavci na Portalu javnih nabavki kojom se potvrđuje da transakcioni račun nije bio blokiran u proteklih 6 mjeseci od dana izdavanja potvrde.
Ponuđač „WALTER" d.o.o. Banja Luka je propustio dostaviti navedenu Potvrdu.
Zbog naprijed navedenog ponuda ponuđača „WALTER" d.o.o. Banja Luka nije prihvatljiva za Ugovorni organ.
Nadalje, nakon izvršenog pregleda ponude ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica, Komisija je zaključila da je imenovani ponuđač dostavio sva dokumenta, odnosno dokaze koji su zahtjevani predmetnom tenderskom dokumentacijom.
Dalje, Komisija je pristupila vrednovanju ponude, a u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama BiH. Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije u ponudi ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica, ekonomski član Komisije gđa Milanka Sarčević utvrdila je postojanje aritmetičke greške i to:
U Aneksu 3 (LOT-3) na strani 16 ponude ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica za LOT-3, napravljena je aritmetička greška. U ponudi stoji:
UKUPNA CIJENA NA PARITETU DDP BEZ PDV-A SA URAČUNATIM POPUSTOM (EUR), izražena slovima, je: dvadestdvehiljadečetiristotinečetiriEUR-a i 00/100, a treba da stoji: UKUPNA CIJENA NA PARITETU DDP BEZ PDV-A SA URAĆUNATIM POPUSTOM (EUR), izražena slovima, je: dvadestdvehiljadečetiristotinečetiriEUR-a i 40/100
Slijedom navedenog komisija je donijela Zaključak da se ponuđaču „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica uputi Zahtjev za prihvatanje ispravke aritmetičke greške, te da će sljedeći sastanak Komisija održati nakon pismenog izjašnjenja od strane ponuđača „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica.
Drugi zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku je održala dana 10.05.2021. godine, sa početkom u 10.00 časova.
Sastanku prisustvuju predsjednik, članovi i sekretar Komisije za javnu nabavku.
Sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednica Komisije, istakavši da je realizovan Zaključak sa sastanka Komisije koji je održan dana 06.05.2021. godine. Naime, ponuđaču „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica upućen je Zahtjev za prihvatanje ispravke aritmetičke greške broj: 11861/21 od 07.05.2021. godine.
Ponuđač „GRAND IMPORT d.o.o. Loznica dostavio je Saglasnost za ispravljanje aritmetičke greške broj: 11905/21 od 07.05.2021. godine u kome prihvata ispravku uočenih aritmetičkih grešaka, i to:
U Aneksu 3 (LOT-3) umjesto:
UKUPNA CIJENA NA PARITETU DDP BEZ PDV-A SA URAĆUNATIM POPUSTOM (EUR), izražena slovima, je: dvadestdvehiljadečetiristotinečetiriEUR-a i 00/100, sada stoji:
UKUPNA CIJENA NA PARITETU DDP BEZ PDV-A SA URAĆUNATIM POPUSTOM (EUR), izražena slovima, je: dvadestdvehiljadeČetiristotinečetiriEUR-a i 40/100
Slijedom navedenog, Komisija za javnu nabavku jednoglasno je konstatovala da je ponuđač „GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor za LOT-3.
Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT-3 prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice daje Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka. Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INDEX d.o.o. Gračanica - Branilaca Kule Grada bb 75320 Gračanica
-
Aswin d.o.o. Sarajevo - ul. Velešići broj 55A 71000 Sarajevo
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
D.o.o. ELKOM-KOMERC Zvornik - Braće Jugovića br.B-14 75400 Zvornik
-
Gig Inženjering d.o.o. Kneževo - Ulica Rajka Dukića bb 78230 Kneževo
-
TONI KAHLBACHER GmbH & CO. KG Kitzbühel - St.Johanner Straße 48 A-6370 Kitzbühel
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
TEIKOM BH d.o.o. Sarajevo - ul. Plandište br. 1 71210 Ilidža
-
RO-Tehnologija d.o.o. Lukavac - Magistralni put bb 75300 Lukavac