Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.01.2022. 09:25
(dodjela ugovora trećerangiranom ponuđaču) Kancelarijski materijal
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske
"Matično pred uzeće a.d. Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 35534 /21
Datum: 30.12.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 25., člana 70. stav 1., 3. i 6., člana 72. stav 3. tačka a) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik u postupku nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala" -putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana 30.12.2021. godine donosi:
ODLUKU
o dodjeli okvirnog sporazuma trećerangiranom ponuđaču
Član 1.
Okvirni sporazum za javnu nabavku: „Nabavka kancelarijskog materijala'' - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 na period do 12 mjeseci dodjeljuje se ponuđaču „DEFTER" d.o.o. Sarajevo na iznos do 49.000,00 KM bez uračunatog PDV-a, kao trećerangiranom ponuđaču.
Član 2.
Ova Odluka objaviće se na iternet stranici www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav.2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 4.
Stupanjem na snagu ove Odluke stavlja se van snage Odluka o dodjeli okvirnog sporazuma drugorangiranom ponuđaču broj: 34605/21 od 23.12.2021. godine u postupku javne nabavke „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21.
OBRAZLOŽENJE:
Odlukom o dodjeli okvirnog sporazuma drugorangiranom ponuđaču broj: 34605/21 od 23.12.2021. godine, kao drugorangirani ponuđač u postupku javne nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala"-putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 izabran je „STYLOS" d.o.o. Banja Luka P.J. Bijeljina.
Obavještenjem- Zahtjevom za dostavu dokumentacije od izabranog ponuđača je zahtjevano da u roku od 5 dana od dana prijema dostavi dokumentaciju u skladu sa tačkom 4.3.1 tenderskog dokumenta, a koja se odnosi na ličnu sposobnost ponuđača (član 45. zakona o javnim nabavkama), a sve u skladu sa Izjavom koju je ponuđač dostavio u sklopu svoje ponude kojom se obavezao na dostavljanje navedene dokumentacije, na način i u rokovima kako je to definisano tačkom 4.3 tenderskog dokumenta.
Naime, tačkom 4.3.1 tenderskog dokumenta je definisana zahtjevana dokumentacija i to: „4.3.1 U slučaju dodjele ugovora, izabrani ponuđač je dužan,u roku od 5 kalendarskih dana od dana zaprimanja obavještenja o rezultatima postupka, na Protokol Preduzeća u originalu ili ovjerenoj kopiji od strane nadležne institucije dostaviti slijedeće dokumente: a) uvjerenja od nadležnih institucija da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza; ili
u slučaju fizičkog lica kao preduzetnika potvrda nadležne poreske uprave da izmiruje sve poreske obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost."
U ostavljenom roku izabrani ponuđač „STYLOS" d.o.o. Banja Luka P.J. Bijeljina nije dostavio zahtjevanu dokumentaciju.
Obzirom da je ponuđač „DEFTER" d.o.o. Sarajevo u predmetnom postupku javne nabavke trećerangirani, Ugovorni organ donosi Odluku da se Okvirni sporazum o javnoj nabavci zaključi sa istim, na iznos do 49.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Iz navedenih razloga primjenom člana 70.stavovi l.,3. i 6., člana 72. stav 3. tačka a) Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj:39/14), i člana 57. Statuta, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
Dostavljeno:
1. Ponuđaču,
2. Komisiji za nabavke,
3. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
DD SVJETLOST-SARS Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
MAXTRADE d.o.o. Zenica - Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
LAMSSA-KOMPANY d.o.o. Sarajevo - Envera Šehovića 14 71000 Sarajevo
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška
-
11.01.2022
(dodjela ugovora drugorangiranom ponuđaču) Kancelarijski materijal
-
16.11.2021
-
03.01.2022