Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.01.2022. 10:07

Kancelarijski materijal

Izvor: Akta.ba, 16.12.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 33934/21

Dana, 16.12.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama{,,Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzećeTrebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 33557/21 od 13.12.2021. godine u predmetu: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentsko« zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana 16.12.2021. godine donosi:

 

ODLUKA

o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni

broj: 82/21

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 33557/21 od 13.12.2021. godine, te se u postupku nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci dodjeljuje ponuđaču „INICIJAL" d.o.o. Bijeljina na iznos do 49.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sprazuma o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana od kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa Članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 29460/21 od 27.10.2021. godine.

Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a je 49.000,00 KM bez PDV-a,

Obavještenje o nabavci poslato je na objavu dana 16.11.2021. godine, a objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-7-1-838-3-564/21 od 16.11.2021. godine.

 

Zahtjevi za preuzimanje tenderske dokumentacije sa portala javnih nabavki BiH su dostavljeni kako slijedi:

1.       „MOJIĆ“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine,

2.       „STYLOS“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine i

3.       „INICIJAL“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine.

 

Komisija za javne nabavke Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju Članova Komisije broj: 31996/21 od 29.11.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 33557/21 od

13.12.2021. godine u predmetu „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće:

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 02.12.2021. godine do 10°° časova) zaprimljene su ponude ponuđača:

 

PODACI O PRISTIGLIM PONUDAMA:

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a

Neblagovremeno primljene ponude

1

„KORONA" d.o.o. Bijeljina

32358/21 od 01.12.2021. u 0910

70.803,40 KM

 

2

,,DEFTER"d.o.o. Sarajevo

32380/21 od 01.12.2021. u 0945

60.400,75 KM

 

3

„STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijeljina

32518/21 od 02.12.2020. u 09°°

82.111,14 KM

 

4

„INICIJAL"d.o.o. Bijelina

32526/21 od 02.12.2020. u 0920

94.636,35 KM

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 02.12.2021. godine do 10°° časova.

 

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAČA

 

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač 1 -

„KORONA" d.o.o. Bijeljina

Ponuđač 2-

„DEFTER"d.o.o Sarajevo

Ponuđač 3-

„STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijelina

Ponuđač 4-

JNICIJAL"d.o.o. Bijeljina

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Potpisan i ovjeren Nacrt Ugovora i Okvirnog sporazuma, Aneks 5

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN Prilog 1

Dostavljena

Dostavljena

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN Prilog 2

Dostavljena

Dostavljena

Dostavljena

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

Dostavljen

PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVAUFIKACIONIH USLOVA

 

1.

„KORONA" d.o.o. Bijeljina

 

2.

„DEFTER'd.o.o. Sarajevo

 

3.

„STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijeljina

 

4.

„INICIJAL'd.o.o. Bijeljina

 

 

Detaljnim uvidom u ponudu ponuđača .INICIJAL"d.o.o. Bijeljina ustanovljeno je postojanje aritmetičke greške u obrascu za cijenu ponude (Aneks 3) gdje stoji:

- za stavku redni broj 15. „Bušilica srednja,buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00= 36,00 KM , a treba da stoji:

Stavka redni broj 15. „Bušilica srednja,buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00= 360,00 KM. U skladu sa tačkom 13.12 tenderskog dokumenta i u skladu sa članom 5. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda (SI. Glasnik BiH 90/14.) ispravlja se ukupna cijena za ponudu bez PDV-a umjesto 94.636,35 KM i treba da stoji: 94.960,35 KM bez PDV-a.

 

Ponuđaču „INICIJAL“ d.o-o. Bijeljina upućen je Zahtjev za ispravku aritmetičke greške broj: 33020/21 od 07.12.2021. godine.

Prvi sastanak Komisije za javnu nabavku okončan je dana 07.12.2021. godine u 10.00 časova.

 

Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon prijema pismenog obrazloženje od strane ponuđača: DOO „INICIJAL" Bijeljina.

Drugi zatvoreni satanak Komisija za javnu nabavku započela je 09.12.2021. godine na kom je utvrđeno da je ponuđač DOO „INICIJAL" Bijeljina ovom Ugovornom organu dostavio dopis broj: 33220/21 od 09.12.2021. godine kojim prihvata ispravku aritmetičke greške za: za stavku redni broj 15. .Bušilica srednja.buši min.60 do 70 lista" umjesto kom 20x18.00= 36,00 KM , sada stoji:

Stavka redni broj 15. „Bušilica srednja.buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00=360,00 KM.

I ispravlja se ukupna cijena ponude bez PDV-a umjesto 94.636,35 KM i sada stoji: 94.960,35 KM bez PDV-a.

 

V. RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

1.

„DEFTER" d.o.o.Sarajevo

60.400,75 KM

2.

„KORONA" d.o.o. Bijeljina

70.803,40 KM

3.

„STYLOS"d.o.o. BanjaLuka, PJ Bijeljina

82.111,14 KM

4.

JNICIJAL"d.o.o. Bijeljina

94.960,35 KM

 

 

Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sljedeći zaključci:

 

Zaključak 1

S obzirom da je tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i predmetnu nabavku prihvatljive ponude četiri ponuđača, u skladu sa članom 4. (Zakazivanje E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), organ će zakazati E-aukciju.

 

Zaključak 2

Za realizaciju zaključka zadužuje se sekretar Komisije.

 

Zaključak 3

Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije. Sastanak Komisije za javnu nabavku okončan je dana 09.12.2021. godine u 10.00 časova.

Treći zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku započela je 13.12.2021. godine. Ugovorni organ je zakazao E-aukciju sa početkom 13.12.2021. godine u 09°° časova.

Zakazana E-aukcija održana je 13.12.2021. godine u periodu od 09°° časova do 0920 časova.

 

VI KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA

Nakon završene E-aukcije formirana je konačna rang lista prihvatljivih ponuda

 

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća konačna rang lista ponuđača:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

1,

„INICIJAL'd.o.o. Bijeljina

55.400,35 KM

2.

„STYLOS" d.o.o.Banja Luka,PJ Bijeljina

57.850,00 KM

3.

„DEFTER"d.o.o. Sarajevo

60.400,75 KM

4.

„KORONA" d.o.o. Bijeljina

70.803,40 KM

 

Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude, konstatuje da na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, najpovoljnija ponuda prvorangiranog ponuđača „INICIJAL"d.o.o. Bijeljina u postupku javne nabavke „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21.

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU.

Protiv ove Odluke može se predati žalba Kancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa na adresu ul. Ugljevik bb, 76330 Ugljevik, putem pošte, lično ili elektronskim putem, u roku od 5 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se dostavlja u najmanje 3 primjerka.

 

Dostavljeno:

1.       Ponuđaču,

2.       Upravi,

3.       Komisiji za nabavke,

4.       Pravnoj službi,

5.       a/a

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: