Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.01.2022. 10:07
Kancelarijski materijal
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzeće Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 33934/21
Dana, 16.12.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama{,,Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzećeTrebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 33557/21 od 13.12.2021. godine u predmetu: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentsko« zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana 16.12.2021. godine donosi:
ODLUKA
o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni
broj: 82/21
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 33557/21 od 13.12.2021. godine, te se u postupku nabavke: „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21 Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci dodjeljuje ponuđaču „INICIJAL" d.o.o. Bijeljina na iznos do 49.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sprazuma o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana od kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa Članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 29460/21 od 27.10.2021. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a je 49.000,00 KM bez PDV-a,
Obavještenje o nabavci poslato je na objavu dana 16.11.2021. godine, a objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-7-1-838-3-564/21 od 16.11.2021. godine.
Zahtjevi za preuzimanje tenderske dokumentacije sa portala javnih nabavki BiH su dostavljeni kako slijedi:
1. „MOJIĆ“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine,
2. „STYLOS“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine i
3. „INICIJAL“ d.o.o. Bijeljina broj: 31219/21 od 16.11.2021. godine.
Komisija za javne nabavke Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju Članova Komisije broj: 31996/21 od 29.11.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 33557/21 od
13.12.2021. godine u predmetu „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 02.12.2021. godine do 10°° časova) zaprimljene su ponude ponuđača:
PODACI O PRISTIGLIM PONUDAMA:
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
1 |
„KORONA" d.o.o. Bijeljina |
32358/21 od 01.12.2021. u 0910 |
70.803,40 KM |
|
2 |
,,DEFTER"d.o.o. Sarajevo |
32380/21 od 01.12.2021. u 0945 |
60.400,75 KM |
|
3 |
„STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijeljina |
32518/21 od 02.12.2020. u 09°° |
82.111,14 KM |
|
4 |
„INICIJAL"d.o.o. Bijelina |
32526/21 od 02.12.2020. u 0920 |
94.636,35 KM |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 02.12.2021. godine do 10°° časova. |
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač 1 - „KORONA" d.o.o. Bijeljina |
Ponuđač 2- „DEFTER"d.o.o Sarajevo |
Ponuđač 3- „STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijelina |
Ponuđač 4- JNICIJAL"d.o.o. Bijeljina |
||
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
||
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
||
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
||
Potpisan i ovjeren Nacrt Ugovora i Okvirnog sporazuma, Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
||
Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN Prilog 1 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
||
Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN Prilog 2 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
Dostavljena |
||
Aktuelni Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dostavljen |
||
PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVAUFIKACIONIH USLOVA |
|
|||||
1. |
„KORONA" d.o.o. Bijeljina |
|
||||
2. |
„DEFTER'd.o.o. Sarajevo |
|
||||
3. |
„STYLOS" d.o.o. Banja Luka, PJ Bijeljina |
|
||||
4. |
„INICIJAL'd.o.o. Bijeljina |
|
Detaljnim uvidom u ponudu ponuđača .INICIJAL"d.o.o. Bijeljina ustanovljeno je postojanje aritmetičke greške u obrascu za cijenu ponude (Aneks 3) gdje stoji:
- za stavku redni broj 15. „Bušilica srednja,buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00= 36,00 KM , a treba da stoji:
Stavka redni broj 15. „Bušilica srednja,buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00= 360,00 KM. U skladu sa tačkom 13.12 tenderskog dokumenta i u skladu sa članom 5. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda (SI. Glasnik BiH 90/14.) ispravlja se ukupna cijena za ponudu bez PDV-a umjesto 94.636,35 KM i treba da stoji: 94.960,35 KM bez PDV-a.
Ponuđaču „INICIJAL“ d.o-o. Bijeljina upućen je Zahtjev za ispravku aritmetičke greške broj: 33020/21 od 07.12.2021. godine.
Prvi sastanak Komisije za javnu nabavku okončan je dana 07.12.2021. godine u 10.00 časova.
Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon prijema pismenog obrazloženje od strane ponuđača: DOO „INICIJAL" Bijeljina.
Drugi zatvoreni satanak Komisija za javnu nabavku započela je 09.12.2021. godine na kom je utvrđeno da je ponuđač DOO „INICIJAL" Bijeljina ovom Ugovornom organu dostavio dopis broj: 33220/21 od 09.12.2021. godine kojim prihvata ispravku aritmetičke greške za: za stavku redni broj 15. .Bušilica srednja.buši min.60 do 70 lista" umjesto kom 20x18.00= 36,00 KM , sada stoji:
Stavka redni broj 15. „Bušilica srednja.buši min.60 do 70 lista" kom 20x18.00=360,00 KM.
I ispravlja se ukupna cijena ponude bez PDV-a umjesto 94.636,35 KM i sada stoji: 94.960,35 KM bez PDV-a.
V. RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača: |
||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a |
1. |
„DEFTER" d.o.o.Sarajevo |
60.400,75 KM |
2. |
„KORONA" d.o.o. Bijeljina |
70.803,40 KM |
3. |
„STYLOS"d.o.o. BanjaLuka, PJ Bijeljina |
82.111,14 KM |
4. |
JNICIJAL"d.o.o. Bijeljina |
94.960,35 KM |
Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sljedeći zaključci:
Zaključak 1
S obzirom da je tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i predmetnu nabavku prihvatljive ponude četiri ponuđača, u skladu sa članom 4. (Zakazivanje E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), organ će zakazati E-aukciju.
Zaključak 2
Za realizaciju zaključka zadužuje se sekretar Komisije.
Zaključak 3
Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije. Sastanak Komisije za javnu nabavku okončan je dana 09.12.2021. godine u 10.00 časova.
Treći zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku započela je 13.12.2021. godine. Ugovorni organ je zakazao E-aukciju sa početkom 13.12.2021. godine u 09°° časova.
Zakazana E-aukcija održana je 13.12.2021. godine u periodu od 09°° časova do 0920 časova.
VI KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA
Nakon završene E-aukcije formirana je konačna rang lista prihvatljivih ponuda
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća konačna rang lista ponuđača: |
||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a |
1, |
„INICIJAL'd.o.o. Bijeljina |
55.400,35 KM |
2. |
„STYLOS" d.o.o.Banja Luka,PJ Bijeljina |
57.850,00 KM |
3. |
„DEFTER"d.o.o. Sarajevo |
60.400,75 KM |
4. |
„KORONA" d.o.o. Bijeljina |
70.803,40 KM |
Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude, konstatuje da na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, najpovoljnija ponuda prvorangiranog ponuđača „INICIJAL"d.o.o. Bijeljina u postupku javne nabavke „Nabavka kancelarijskog materijala" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 82/21.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU.
Protiv ove Odluke može se predati žalba Kancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa na adresu ul. Ugljevik bb, 76330 Ugljevik, putem pošte, lično ili elektronskim putem, u roku od 5 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se dostavlja u najmanje 3 primjerka.
Dostavljeno:
1. Ponuđaču,
2. Upravi,
3. Komisiji za nabavke,
4. Pravnoj službi,
5. a/a
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška