REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA NEVESINjE
NAČELNIK OPŠTINE
Broj: 02/012.4-55/16
Datum:23.12.2016.godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka 6), člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 37. Pravilnika o javnoj nabavci roba, usluga i radova ("Službeni glasnik opštine Nevesinje", broj 5/15), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj:02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke roba "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot1- Nabavka kancelarijskog materijala, načelnik opštine je donio
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj:02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku roba "Nabavka kancelarijskog materijala", dodjeljuje se ponuđaču "PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka, ponuda broj: 7R 753/16, od 21.12.2016. godine, za ponuđenu cijenu bez PDV-a u iznosu od 4.548,55 KM (četirihiljadepetstotinačetrdesetosamko-nvertibilnihmaraka i 55/100), kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču "PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba načelnika.
Član 4.
Ponuđač kome se dodjeljuje ugovor dužan je da u roku od pet dana od prijema ove odluke, ugovornom organu dostavi tenderkom dokumentacijom zahtjevane orginale ili ovjerene kopije dokumenata iz čl.45 Zakona o javnim nabavkama, kojim dokazuje ličnu sposobnost.
Član 5.
Ova odluka objaviće se na veb-stranici ^llotu.orzIpapeuezJpje.gz.ća, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 6.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj' 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 13.200,00 KM, od čega je za lot 1 -6.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 217-7-1-195-3-30/16, poslano na objavu na Portal javnih nabavki dana 12.12.2016.godine.
Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen sljedećim ponuđačima:
1. "ODAVIĆ" d.o.o. Trebinje
2. ZTR "ME01ASOMR" Nevesinje
3. Štamparija "BADIZAJN" Nevesinje
4. Zavod za udžbenike i nastavna sredstva I. Sarajevo, Knjižara Nevesinje
5. "Grafopres" a.d. Trebinje
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 23.12.201 b.godine izvještaj o radu broj: 02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine, zapisnik o ocjeni ponuda broj: 02/012.4-55/16 od 22.12.2016. godine, zapisnik o ocjeni ponuda broj: 02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot1-Nabavka kanclarijskog materijala.
u postupku po izvještaju o raduje utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 1 (jedan)
- da je blagovremeno zaprimljena 1 (jedna) ponuda
- da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda
- da je ponuda ponuđača "Primaprom" d.o.o. Banja Luka prihvatljiva
- da nije bilo neprihvatljivih ponuda
u postupku donošenja ove odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, shodno kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
u postupku ocjene provedenog postupka, načelnik Opštine (odgovorno lice ugovornog organa) nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač jedini dostavio ponudu sa cijenom bez PDV-a u iznosu od 4.548,55 KM, da je njegova ponuda u formalno, pravnom smislu ocijenjena kao prihvatljiv, te u skladu sa naprijed navedenim i kriterijem za dodjelu ugovora "najniža cijena", ujedno i prvi i jedini na formiranoj rang listi prihvatljivih ponuda:
Osvojeno mjesto |
Naziv / ime ponuđača |
Ponuđena cijena (bez PDV-a) u KM
|
1. |
"PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka |
4.548,55 |
Iz naprijed navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Dr. Hasana Muminagića br. 2-a 72000 Zenica
Intergrafika d.o.o. Mostar - Rodoč bb., Slobodna zona 88000 Mostar
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
Mirbergraf d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Haptumana br. 7 (Tržni centar) 71000 Sarajevo
M I K E N A d.o.o. Sarajevo - ul. Nedima Filipovića broj 4 E 71000 Sarajevo
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - Bleiburških žrtava bb. 88000 Mostar
OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
GRAFI-COM Nada Nedeljković s.p. Porječina - Kojići bb 74317 Petrovo