Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.02.2021. 11:47
Repro materijal
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzeće a.d.Trebinje Zavisno preduzeće
„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 1685/21
Dana, 29.01.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i б. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 1541/21 od 27.01.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka герго i potrošnog materijala" - putem otvorenog postupka, interni broj: T -103/20-P1, objavljenom na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba pod brojem: 1276-1-1-877-3-508/20 od 22.10.2020. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici odrlanoj dana 29.01.2021. godine, donosi:
ODLUKU
o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka герго i potrošnog materijala" - putem otvorenog postupka nabavke, intemi broj: T-103/20-P1
LOT1- Nabavka repro materijala
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 1541/20 od 27.01.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka repro i potrošnog materijala", interni broj: T-103/20-P1, LOT 1 -Nabavka repro materijala, te se okvirni sporazum dodjeljuje ponuđaču „МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK na period do 12 mjeseci i па iznos do 40.000,00 KM bez PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvimog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana obavještenja o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak če se obustaviti, u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovomog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća broj: 16232/20 od 07.07.2019. godtne.Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke je cca 54.000,00 KM bez PDV-a, a konkretno za Lot 1-Nabavka repro materijala, procijenjena vrijednost iznosi 40.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-1-1-877-3-508/20 od 22.10.2020. godine, a Ispravka za obavježtenje o nabavci objavljena je dana 02.12.2020. godine na portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-1-1-877-8-552/20.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 31598/20 od 21.12.2020. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 1541/20 od 27.01.2021. godine.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komistja blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 31825/20 od 22.12.2020. godine, u kojem je utvrđeno da su do krajnjeg roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku (do 22.12.2020. godine do 1100 časova), zaprimljene dvije ponude, i to:
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatoa PDV-a |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
1. |
„GRAND-IMPORT" D.O.O. LOZNICA |
31761/20 Od 22.12.2020. god. u 0705 h |
LOT 1 - 36.618,32 EUR-a |
|
|
LOT 2 - / |
|
||
2. |
„МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK |
31800/20 od 22.12.2020.god. u 10:40h |
LOT1 -136.057,00 KM |
|
|
|
|
LOT 2-48.572,00 KM |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je 22.12.2020. godine do 11:00 časova. |
|
|||
|
|
|
|
|
ANALIZA PONUDA
Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE Ll RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
LOT 1 - Nabavka repro materijala:
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽl |
„GRAND-IMPORT" D.O.O. LOZNICA |
“МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK |
|
|
|
Obrazac za dostavlianie ponude - |
Dostavljen |
Dostavlien |
Aneks2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za ciienu oonude - Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije - |
Dostavlien |
Dostavljen |
Aneks 4 |
|
|
PotDisan i ovjeren nacrt okvirnog |
Dostavlien |
Dostavljen |
SDorazuma i uqovora - Aneks 5 |
Dostavlien. niie u skladu sa TD |
|
PoDis izvršenoq uqovora - Aneks 6 |
Dostavljen |
Dostavlien |
Potvrda o izvršenim uaovorima |
Dostavliena |
Dostavljena |
(20.000.00 КМ^ |
|
|
Ovjerena Iziava ponuđača u vezi člana 52. ZJN BiH - Priloq 3 |
Dostavliena |
Dostavljena |
Ovierena Iziava u vezi člana 45. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
BiH |
|
|
Izvod iz sudskoa reoistra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovierena Iziava Donudača u vezi člana 47. ZJN BiH |
Dostavljena |
Dostavliena |
Potvrda banke o solventnosti i |
Dostavliena |
Dostavljena |
likvidnosti |
|
|
Uvidom u ponudu ponuđača .GRAND-IMPORT D.O.O. LOZNICA, za LOT 1 - Nabavka repro materijala, Komisija je utvrdila da predmetna ponuda nije prihvatljiva za Ugovorni organ, jer ne ispunjava usiove iz tačke 6.1. Tenderskog dokumenta, kojom je predviđeno da ponuda mora sadržavati potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora koji je dat u Aneksu 5 Tenderske dokumentacije, a koji ne mora biti popunjen. Ponuđač „GRAND-IMPORT" D.O.O. LOZNICA, za LOT 1 - Nabavka repro materijala je u svojoj ponudi dostavio nepotpisan i neovjeren nacrt okvirnog sporazuma, te iz tih razloga navedena ponuda nije prihvatljiva za Ugovorni organ.
Ponuda ponuđača „МВ MONT-INVEST" D.O.O. UGLJEVIK, koja je dostavljena za LOT 1 - Nabavka герго materijala, predmetne nabavke, ispunila je sve tehničke, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova, te je prihvatljiva za Ugovorni organ.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. S obzirom na to da je za predmetnu nabavku prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16), E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Freduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57, Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding nERS° - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Zalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Dostavljeno:
1. Ponuđaču,
2. Upravi,
3. Komisiji za nabavke,
4. a/a.-
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
INKOS EXPORT-IMPORT d.o.o. Kakanj - Ul.311. Lahke brigade broj 153 72240 Kakanj
-
MC-LINE d.o.o. Ilidža-Sarajevo - ul. Magistrala br.8 71210 Ilidža
-
MB MONT-INVEST d.o.o. Ugljevik - Prve majevičke brigade 4/5 76333 Ugljevik
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
AVC d.o.o.Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović broj 7 71000 Sarajevo