Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.07.2021. 12:55

Rezervni dijelovi za dampere Belaz

Izvor: Akta.ba, 01.07.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj:  16402/ 21

Dana 01. 07.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 16093/21 od 29.06.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za dampere Belaz", otvoreni postupak, interni broj: 3/21-P, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.aov.ba pod brojpm: 1276-1-1-302-3-316/21 od 20.04.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana       .2021. godine, donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za dampere Belaz", otvoreni postupak, interni broj: 3/21-P

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 16093/21 od 29.06.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za dampere Belaz", otvoreni postupak, interni broj: 3/21-P, te se okvirni sporazum na period do 18 (osamnaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 800.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču: „BELAZ BALKAN" d.o.o. Ugljevik.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 (deset) dana, računajući od dana kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteuQljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član 6.

Ova Odluka dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 25310/20 od 02.10.2020. godine, Odluke Uprave MH „ERS"-MP a.d. Trebinje broj: 01-2481-2/20 od 14.10.2020. godine i Odluke o izmjeni Odluke Uprave Preduzeća broj: 1094/21 od 21.01.2021. godine.

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke je 800.000,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 20.04.2021. godine, pod brojem: 1276-1-1-302-3-316/21.

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 15184/21 od 14.06.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 16093/21 od 29.06.2021. godine.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 15364/21 od 16.06.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 16.06.2021. godine do 10.00 časova, za predmetnu nabavku zaprimljena je jedna ponuda, i to:

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovr

emeno primljene ponude

1

„BELAZ BALKAN" d.o.o. Ugljevik

16.06.2021. godine u 0945 časova

49.289.208,37 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je do 16.06.2021. godine do 10.00 časova.

         

 

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je do 16.06.2021. godine do 10.00 časova.

 

Predstavnik ponuđača „BELAZ BALKAN" d.o.o. Ugljevik nije prisustvovao otvaranju pristigle ponude, te mu je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 15364/21 od 16.06.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 29.06.2021. godine.

 

Analizom pristigle ponude, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

 

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: „BELAZ BALKAN" d.o.o. Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma iugovora - Aneks 5

Dostavljen

Dokumentacija u skladu sa tačkom 3.2 Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Garancija za ponudu u skladu sa tačkom 10.1 i 10.1.1 Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Popis izvršenih ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Potvrde o izvršenim ugovorima

Dostavljene

Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena Izjava u vezi člana 47. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije

Dostavljena

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52, ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

 

Slijedom navedenog Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude ponuđača „BELAZ BALKAN" d.o.o. Ugljevik, jednoglasno je konstatovala da je ponuđač zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor.

 

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona. 

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP .Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: