Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 21.10.2016. 12:58

Tekuće održavanje i servisiranje kancelarijske opreme, računara i biro opreme

Izvor: Akta.ba, 20.10.2016.

REPUBLIKA SRPSKA

MINISTARSTVO PRAVDE

REPUBLIČKI CENTAR ZA ISTRAŽIVANjE RATA, RATNIH ZLOČINA I

TRAŽENjE NESTALIH LICA      

 

Broj: 08/4.5/404-37-5/16

Datum: 20.10.2016. godine

 

Na osnovu člana 70. a. 1., 2. i 3 Zakona o javnnm nabavkama {„Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broJ 39/14), direktor Centra donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku vršenja usluga

tekućeg održavanjaa i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme

 

I

Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke iz Izvještaja o radu Komisije bro) 08/4.5/404-31-4/16 od 19.10 2016. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme dodjeljuje se ponuđaču Biscommerce d.o.o. Banja Luka za ponuđenu cijenu norma sata u ukupnom iznosu od 3,50 KM bez PDV-a za specifikovane usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara I biro opreme date u tenderskoj dokumentaciji.

 

II

Postupak javne nabavke vršenja usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka Javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda broj 08/4.5/404-37/16 od 13.09.2016. godine.

Obavještenje o javnoj nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki broj 67-7-2-24-3-7/16 dana 29.09.2016. godine.

 

III

Komisija za javnu nabavku (u daljem tekstu Komisija) formirana odlukom direktora Centra broj 08/4.5/404-31-1/16 od 05.10.2016. godine je dana 13.10.2016. godine prilikom otvaranja ponuda utvrdila da je blagovremeno pristiglo pet ponuda za nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme i to od: Dragičević d.o.o. Banja Luka, Prointer ITSS d.o.o. Banja Luka, Teleklik d.o.o. Banja Luka, Desk d.o.o. Banja Luka i Biscommerce d.o.o. Banja Luka.

Ponuđač Dragičević d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazaia u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja l servisiranja kancelarijske opreme, račuara i biro opreme koja je sačinjenz na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 19,00 KM bez PDV-a.

Ponuđač Prointers ITSS d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 18,00 KM bez PDV-a

Ponuđač „Teleklik d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 16,00 KM bez PDV-a.

Ponuđač Desk d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrabne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 12,00 KM bez PDV-a.

Ponuđač Biscommerce d.o.o. Banja Luka ispunio je uslove za kvalifikaciju jer je dostavio potrebne dokaze. Cijena iskazana u ponudi za vršenje usluge tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara i biro opreme koja je sačinjena na osnovu specifikacije date u tenderskoJ dokumemtaciji iznosila je 3,50 KM bez PDV-a.

 

IV

Nakon uvida i izvršene provjere ponude ponuđača „Biscomercce d.o.o. Banja Luka je data kao najniža cijena i dostavljenog objašnjenja ponuđača o neprirodno niskoj cijeni u odnosu na druge prihvatljive ponude, Komisija je dala preporuku direktoru Centra da donese odluku da je najpovoljniji ponuđač za nabavku vršenja usluga tekućeg održavanja i servisiranja kancelarijske opreme, računara Biscommerce d.o.o. Banja Luka postupajući u skladu sa članom 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama. O svemu navedenom Komisija je sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponude broj 08/4.5/404-31-3/16 OD 19.10.2016. godine.

S obzirom da je najpovoljniji određen u tački I ove odluke i time su stečeni uslovi za sklapanje okvirnog sporazuma sa Jednim dobavljačem na period od godinu dana.

 

V

Zadužuje se Odjeljenje za pravne, finansijske i opšte poslove da provedu dalju zakonsku proceduru u skladu sa ZJN i Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima Javnih nabavki u imformacioni sistem „E-nabavke" („Službeni glasnik BiH", broj 90/14 i 35/15).

 

VI

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Centru, u pisanoj formi neposredno ili preporučenom pošiljkom, u tri primjerka, u roku od pet (5) dama do dana prijema ove Odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: