Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.11.2020. 10:14
Toneri za uređaje marke Lexmark
Bosna i Hercegovina
Ministarstvo sigurnosti
Državna agencija za istrage i zaštitu
Broj: 16-12-16-5828-10/20
I. Sarajevo, 10.11.2020. godine
Na osnovu člana 8. stav (2) tačka h) Zakona o Državnoj agenciji za istrage i zaštitu („Službeni glasnik BiH", br. 27/04, 63/04, 35/05, 49/Q9 i 40/12), člana 25. stav (1) tač. f) i g) i člana 70. st. (1), (2), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 9. stav (2) Pravilnika o yslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH", broj 66/16) i Izvještaja o toku i završetku e-aukcije Agencije za javne nabavke od 04.11.2020. godine u postupku javne nabavke kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu, na preporuku Komisije I za nabavke za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu broj 16-12-16-5828/20 od 06.11.2020. godine, direktor Državne agencije za istrage i zaštitu, donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača ц otvorenom postupku za dostavljanje ponuda za javnu nabavku kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu
Član 1.
U postupku javne nabavke kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu, putem otvorenog postupka za dostavljanje ponuda korištenjem e-aukcije, okvirni sporazum za period od tri godine, dodjeljuje se i to za:
- LOT 1 - Nabavka tonera i kertridža za uređaje marke HP, OKI Canon, Brother i Toshiba, ponuđaču „ALF-OM" d.o.o. Banja Luka, poslovna jedinica Istočno Sarajevo, ponuda broj 16-12-16-5828-7/20 od 15.09.2020. godine, za ponuđenu cijenu 80-000,00 KM bez PDV-a;
- LOT 2 - Nabavka tonera za uređaje marke Lexmark, ponuđaču „DEFTER" d.o.o, Sarajevo, ponuda broj 16-12-16-5828-8/20od 15.09.2020. godine, za ponuđenu cijenu 78.555,95 KM bez PDV-a.
Član 2.
Ponuđači iz člana 1. ove odluke obavezni su ugovornom organu, u roku od pet dana od dana prijema ove odluke, dostaviti dokaz o ispunjavanju uslova iz tač 12.1. i 13.2. Tenderske dokumentacije (original ili ovjerena kopija).
Član 3.
Ova odluka se ponuđačima dostavlja u roku od tri dana, a najkasnije u roku od sedam dana od dana donošenja Odluke, uz istovremeno objavljivanje na web stranici Državne agencije za istrage i zaštitu.
Član 4.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se Sektor za materijalno-fmansijske poslove Državne agencije za istrage i zaštitu.
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Odlukom direktora Državne agencije za istrage i zaštitu broj 16-12-16-5828-1/20 od 18.08.2020. godine pokrenut je postupak javne nabavke kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za period od tri godine za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu (u daljem tekstu: Agencija), procijenjene vrijednosti 180.000,0Q KM bez PDV-a. Novčana sredstva za realizaciju navedene nabavke obezbijedena su u okviru budžetskih sredstava za 2020. godinu i Dokumenta okvirnog budžeta 2021 .-2023. godina.
Za navedeni postupak javne nabavke predviđena je e-aukcija u skladu sa odredbama Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH", broj 66/16) (u daljem tekstu: Pravilnik).
Predmet javne nabavke podjeljen je na LOT-ove:
- LOT 1 - Nabavka tonera i kertridža za uređaje marke HP, OKI Canon, Brother i Toshiba, procijenjene vrijednosti 100.000,00 KM bez PDV-a;
- LOT 2 - Nabavka tonera za uređaje marke Lexmark, procijenjene vrijednosti 80.000,00 KM bez PDV-a.
Obzirom da je tačkom 23. Tenderske dokumentacije navedeno da je rok za dostavljanje ponuda 15.09.2020. godine do 12,00 sati, te da se ponude dostavljaju u zatvorenoj koverti, Komisija je dana 15.09.2020. godine u 13,00 sati izvršila javno otvaranje ponuda prema datumu i vremenu prijema.
Blagovremeno je dostavljeno ukupno pet ponuda i to:
Redni broj |
Naziv ponuđača |
LOT |
Vrijednost ponude (bez PDV-a) |
1. |
„EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka |
LOT 1 |
99.012,08 KM |
2. |
„PRINTEX" d.o.o. Sarajevo |
LOT 2 |
79.992,70 KM |
3. |
„AERO-EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 LOT 2 |
99.426,32 KM 79.742,30 KM |
4. |
„ALF-OM" d.o.o. Banja Luka |
LOT 1 LOT 2 |
95.414,40 KM 79.994,00 KM |
5. |
„DEFTER" d.o.o. Sarajevo |
LOT 1 LOT 2 |
92.378,79KM 78.555,95 KM |
Komisija je nakon otvaranja ponuda u smislu člana 63. st. (5) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) (u daljem tekstu: Zakon), sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda i isti u roku od tri dana, od dana otvaranja, dostavila ponuđačima. Postupak je dalje nastavljen u smislu pregledanja dokumentacije priložene uz ponude, a u cilju ocjenjivanja prihvatljivosti dostavljenih ponuda u smislu Pravilnika, te njihove kvalifikovanosti shodno uslovima navedenim u Tenderskoj dokumentaciji.
Uvidom u sadržaj dostavljenih ponuda Komisija je utvrdila da ponuđači „EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 „PRINTEX" d.o.o. Sarajevo za LOT 2, „AERO- EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2, „ALF-OM" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 i LOT 2 i „DEFTER" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2 ispunjavaju kvalifikacione uslove u pogledu njihove lične sposobnosti, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, ekonomske i finansijske sposobnosti, tehničke i profesionalne sposobnosti, te formalnopravne uslove iz Tenderske dokumenatacije.
Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača „DEFTER" d.o.o. Sarajevo za LOT 2 podliježe primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg.
U cilju ocjene tehničkih uslova navedenih u Tenderskoj dokumentaciji Komisija je od Sektora za operativnu podršku Agencije, aktom broj 16-12-16-5828/20 od 02.10.2020. godine, tražila da na osnovu uvida U uzorke ponuđača „EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 „PRINTEX" d.o.o. Sarajevo za LOT 2, „AERO-EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2, „ALF-ОМ" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 i LOT 2 i „DEFTER" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2 dostavi stručno mišljenje u pogledu ocjene tehničkih karakteristika ponuđenih uzoraka. Aktom Sektora za operativnu podršku Agencije broj 16-10- 16-5828/20 od 22.10.2020. godine, konstatovano je da su dostavljeni uzorci ponuđača „EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 „PRINTEX" d.o.o. Sarajevo za LOT 2, „AERO- EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2, „ALF-ОМ" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 i LOT 2 i „DEFTER" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2 u skladu sa postavljenim zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.
Uvažavajući dostavljeno mišljenje Sektora za operativnu podršku Agencije, Komisija je utvrdila da su ponude ponuđača „EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 „PRINTEX" d.o.o. Sarajevo za LOT 2, „AERO-EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2, „ALFOM" d.o.o. Banja Luka za LOT 1 i LOT 2 i „DEFTER" d.o.o. Sarajevo za LOT 1 i LOT 2 prihvatljive.
Budući da je za postupak javne nabavke kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za potrebe Agencije Tenderskom dokumentacijom predviđeno provođenje e-aukcije, te da su za LOT 1 i LOT 2 zaprimljene po četiri prihvatljive ponude, Komisija je zakazala e-aukciju za LOT 1 dana Q4.11.2020. godine u trajanju od 15 minuta, u periodu od 10,00 do 10,15 sati i za LOT 2 dana 04.11.2020. godine u trajanju od 15 minuta, u periodu od 11,00 do 11,15 sati.
Prema Izvještaju o toku i završetku e-aukcije od 04.11.2020. godine konačna rang lista ponuđača koji su učestvovali u e-aukciji je sljedeća:
LOT 1 |
Redni broj |
Naziv ponuđača |
Vrijednost ponude (bez PDV-a) |
Rang |
1. |
„ALF-OM" d.o.o. Banja Luka |
80.000,00 KM |
1 |
|
2. |
„AERO-EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo |
88.000,00 KM |
2 |
|
3. |
„DEFTER" d.o.o. Sarajevo |
92.378,79 KM |
3 |
|
4. |
„EKOPRINT" d.o.o. Banja Luka |
99.012,08 KM |
4 |
|
|
||||
LOT 2 |
Redni broj |
Naziv ponuđača |
Vrijednost ponude (bez PDV-a) |
Rang |
1. |
„DEFTER" d.o.o. Sarajevo |
78.555,95 KM (cijena na koju se primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg) |
1 |
|
2. |
„AERO-EXCLUSIVE" d.o.o. Sarajevo |
79.742,30 KM |
2 |
|
3. |
„PRINTEX" d.o.o. Sarajevo |
79.992,70 KM |
3 |
|
4. |
„ALF-OM" d.o.o. Banja Luka |
79.994,00 KM |
4 |
Shodno Izvještaju o toku i završetku e-aukcije i na preporuku Komisije i za nabavke za potrebe Državne agencije za istrage i zaštitu broj 16-12-16-5828/20 od 06.11.2020. godine, odlučeno je da se u postupku javne nabavke kompjuterskog materijala - tonera i kertridža za potrebe Agencije okvirni sporazum dodijeli za LOT 1 ponuđaču „ALF-OM" d.o.o. Banja Luka, te za LOT 2 ponuđaču „DEFTER" d.o.o. Sarajevo, a kako je navedeno u članu 1. ove odluke.
Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, u roku od 10 dana od dana dostavljanja iste. Žalba se podnosi putem Državne agencije za istrage i zaštitu.
Na izjavljenu žalbu ponuđač je obavezan platiti naknadu u skladu sa članom 108. Zakona o javnim nabavkama i podzakonskim aktima.
DOSTAVLJENO:
- Ponuđačima 5x;
- Sektoru za mat.-fin. poslove;
- a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
SOMEL d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića trg broj 10 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo