Internacionalizacija tržišta TV gledalaca u Evropi
Jesu li evropske televizijske publike gledale domaće TV kanale ili preferiraju ne-nacionalnu televiziju?
Internacionalizacija tržišta televizijske publike u Europi razmatra koncentraciju i fragmentaciju današnje televizijske publike u Europi i u vezi s tim je objavljen i izvještaj.
Autorica izvještaja je dr. Agnes Schneeberger, TV i VOD analitičar u Opservatoriju Odjel za tržišne informacije.
Izvještaj analizira moć ne-domaćih TV kanala na nacionalnim tržištima, a autorica zaokružuje temu uz osvrt na rastući trag američkih grupacija u audiovizualnom sektoru EU-a.
Neki ključni uvidi iz ovog novog izvještaja TV publikeje sljedeći:
Na 26 TV tržišta EU-a, igrači koji nisu domaći privukli su više od 20% nacionalnih gledatelja.
Ova brojka raste na više od 50% u 10 zemalja.
Četiri od pet TV kanala u bilo kojoj europskoj zemlji imalo je tržišni udio od 2% ili manje.
Spajanja kao što su Sky / Comcast ili 21st Century Fox / Walt Disney masovno su povećali trag američkih grupacija u evropskoj publici, stoji u opisu izvještaja.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.