M:tel: Za najugroženije poslovne korisnike telefon za jednu KM

03.06.2014. 09:47 / Izvor: eKapija.ba
M:tel: Za najugroženije poslovne korisnike telefon za jednu KM

M:tel najugroženijim privrednicima i njihovim poslovnim grupama obezbijedio je dovoljan broj mobilnih telefona po simboličnoj cijeni od 1 KM kako bi održali komunikaciju i u najtežim uslovima.

Svjesni činjenice da je prirodna nepogoda velikih razmjera uticala i na rad mnogih privrednih subjekata u državi, M:tel je odlučio da poslovnim korisnicima u ugroženim područjima pruži podršku  i pomogne u ovoj teškoj situaciji kako bi nesmetano mogli nastaviti poslovanje.

Kako je u ovom periodu posebno važno podržati poslovanje, odlučili su da najugroženijim privrednicima i njihovim poslovnim grupama obezbijede dovoljan broj mobilnih telefona po simboličnoj cijeni od 1 KM kako bi održali komunikaciju i u najtežim uslovima.

Takođe, od 10. juna 2014. godine, poslovni korisnici će imati mogućnost da sa fiksne lokacije putem mobilne mreže koriste uslugu pristupa internetu (Officenet) i paketa usluga fiksne telefonije i pristupa internetu (Officeline plus) po povoljnijim uslovima. Za sva područja u kojima je fiksna mreža u prekidu, M:tel će omogućiti ove usluge putem mobilne mreže, a svu neophodnu opremu će ustupiti korisnicima na korištenje bez nadoknade i bez ugovornog vezivanja.

"Iako smo i sami pretrpjeli ogromne višemilionske gubitke, nismo zaboravili naš najvažniji zadatak, a to je da u ovim teškim trenucima i dalje pomažemo u omogućavanju nesmetane komunikacije za sve građane u BiH i da budemo humani i društveno odgovorni", kažu iz M:tela.

Pomažući privrednicima da u periodu otežane komunikacije ipak nastave poslovanje, kažu kako ulažu u budućnost i daju šansu oporavku svim gradovima i selima koji su pretrpjeli velike štete i koje je jedino zajedničkim snagama moguće obnoviti.

Pogodnosti za korisnike fiksne telefonije, Open paketa ili interneta

Korisnici M:tel fiksne telefonije, OPEN paketa ili interneta mogu da podnesu zahtjev za za privremeni prekid pružanja usluge, koje će im biti odobreno u trajanju od 3 mjeseca, bez naknade, odnosno bez plaćanja pretplate. Nakon isteka perioda privremenog zamrzavanja, usluga će biti automatski aktivirana. Ukoliko tehnički uslovi ne budu ispunjeni nakon 3 mjeseca, po zahtjevu korisnika biće odobren privremeni prekid pružanja usluge na dodatnih 3 mjeseca.

Ovo se odnosi na korisnike sa područja Doboja, Bijeljine, Brčko Distrikta, Šamca, Zvornika, Banjaluke, Prijedora, Tuzlanskog i Zeničkog kantona.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Filantropi