Grubi građevinski radovi na SPO Moja Malta ulaze u završnu fazu

19.05.2014. 12:13 / Izvor: eKapija.ba

Kako je ranije i najavljivano, gradnja stambeno- poslovnog kompleksa Moja Malta biće završena do kraja godine. Ovo je za eKapija.ba potvrdio Maho Taso, direktor Agencija za nekretnine Prostor, koja je eksluzivni zastupnik ovog projekta.

Kako je ranije i najavljivano, gradnja stambeno- poslovnog kompleksa Moja Malta biće završena do kraja godine. Ovo je za eKapija.ba potvrdio Maho Taso, direktor Agencija za nekretnine Prostor, koja je eksluzivni zastupnik ovog projekta. Investitor i izvođač radova na projektu je kompanija Ans drive d.o.o. Sarajevo.

"Već se završavaju grubi građevinski radovi, a upravo se radi na posljednjim spratovima. Pored toga uporedo su na prvim spratovima počeli unutrašnji radovi“, priča Taso.

On ističe da je zainteresovanost za stanove dosta dobra, tako da je ostalo svega pet posto neprodanih stanova. Poslovni prostori, koji se nalaze u prizemlju su svi prodati.

Lokacija stambeno poslovnog objekta se nalazi u ulici Malta preko puta Velepekare, u naselju Dolac Malta, na samo cca. 3 km od centra grada glavnom saobraćajnicom ulicom Zmaja od Bosne. Objekat je u obliku slova „L“, koje tvore dvije pravougaone lamele različitih dimenzija, tako da je slobodan sa pet strana i primarno orjentisan jugo/istok - sjevero/zapad. Na sjevernoj strani predviđa se zelena travnata površina sa niskim rastinjem u vidu vrta sa otvorenim tipom parking površine od ukupno 11 parking mjesta.

Sa južne strane ostvaren je i pristup poslovnim prostorima u prizemlju dok je, preko otvorenog parkinga, sa sjevero-zapadne strane omogućen pristup poslovnim prostorima u nivou suterena.

SPO će imati garažna mjesta na dva sprata ispod zemlje, dimenzija 2,5m x 5m, a od 1. do 8. sprata su stanovi veličine od 21,37m2 do 107m2.

U zgradi Lamela 1 i Lamela 2 sistem kombiniranih nosivih zidova čine poprečno postavljeni nosivi armirano-betonski zidovi debljine 20,0cm i 30,0cm, te dva ukrutna horizontalna zida koji omeđuju središnji hodnik.

Konstruktivni sistem

Na etaži prizemlja konstruktivni sistem je reduciran tako što podužni zidovi na pojedinim djelovima konstruktivno prelaze u grede konstruktivne visine (zajedno sa pločom) 50,0cm. Horizontalnu konstrukciju čine AB monolitne tavanice sa osloncima na AB grede u podzemnim etažama dok se grede izbjegavaju na nadzemnom dijelu objekta a sve to sa svim pripadajućim detaljima oslonaca i veza.

Debljina konstruktivnog presjeka armiranobetonske ploče između podzemnih etaža i prizemlja čini armirana betonska ploča debljine 22,0cm, dok debljina svih ostalih međuspratnih konstrukcija - ploča iznosi 18,0cm. Ova konstruktivna debljina čini zvučnu branu vrijednosti od 77dB.

Podovi u prostorijama na spratu su projektovani na principima akustičkog korita odnosno plivajućeg estriha. Sa debljinom toplotno - zvučne izolacije od 2,0cm do 3,0cm. Sve betonske površine rade se u finalnoj oplati i ne obrađuju se posebno.

Vertikalne komunikacije u Lamela 1 i Lamela 2 su smještene u armiranobetonskoj jezgri, a čini ih glavno dvokrako stepenište, širine kraka 125,0cm, širine zrcala između krakova 10,0cm.

Nosivi vanjski zidovi su 20,0cm. Nenosivi vanjski zidovi su izvedeni od opečnih blokova d= 20 cm u cementnom malteru miješanom u omjeru 1:3:9.

Na pojedinim dijelovima fasade shodno oblikovnosti i fasadnoj plastici se nanosi trosturuka debljina odnosno ukupna debljina EPS F ploča od 30,0cm.

Poslije postavljanja i učvršćivanja eps ploča nanosi se polimerno cementno ljepilo prvi sloj, mrežica od staklenih vlakana te drugi sloj cementnog ljepila a potom završni sloj silikatne fasadne boje.

Unutrašnja obrada opečnih zidova će biti od dvoslojnog maltera sa grubim, pa finim malterisanjem. Tako obrađene zidne površine će biti gletovane i bojene unutrašnjim disperzivnim glatkim premazom u dva sloja.

Plato sa gornje strane čini hladni krov suterenske garaže, zaštićen višeslojnom hidroizolacijom bez toplotne izolacije. Drugu vrstu na krovištu objekta čini topli ravni krov koji se sastoji od obrnutog neprohodnog ravnog krova.

Projekat je koncipiran tako da se sistemom klasične gradnje kojim će objekat biti izgrađen ekonomski i tehnički optimalizira arhitektonsko-građevinsko rješenje. Vanjsko fasadno platno će izvoditi kao armirano-betonsko platno dok će zidanje biti rezervisano samo za unutrašnje preziđivanje prostorija – soba.

Pregradni zidovi će se izvoditi od opečnih pregradnih elemenata debljine 12,0 cm sa obje strane, malterisanih produženim cementnim malterom debljine 2,0cm što znači da završna (gletovana i obojena) debljina poprečnog presjeka pregradnog zida iznosi 16,0cm što znači da se prilikom postupka etažiranja površina praga ne računa, što je opet u skladu sa odgovarajućim Pravilnikom.

Unutrašnji zidovi

Svi unutrašnji zidovi su malterisani produženim cementnim materom – gletovani i bojeni u dva sloja sa unutrašnjim poludisperzivnim premazom u tonu po izboru projektanta.

Unutrašnji zidovi od gips-kartonskih ploča biti će gletovani i finalno bojeni u dva sloja sa poludisperzivnim unutrašnjim premazom u tonu po izboru projektanta.

U kupatilima i WC-u se izvodi hidroizolacija sa hladno-izvedenim preklopom od min. 10 cm.

Finalna obrada podova je definisana u skladu sa funkcionalnim uvjetima pojedinih prostorija i čine je kamen, gres i parket. Stepenište će imati oblogu od kamena.

U sanitarnim prostorima predviđena je finalna podna obloga od gres protukliznih pločica prve klase.

Stropovi su od gips-kartonskih ploča debljine 12 mm. Ploče će se montirati na metalnu podkonstrukciju koja će se ankerovati za AB stropnu ploču.

U WC-u prizemlja strop će biti izrađen od vodootpornih gips-karton ploča.

Unutrašnja vrata ostatka objekta su drvena vrata, u zavisnosti od vrste i namjene prostorija. Sva unutrašnja stolarija /vrata/ su izrađena od punog drveta jasena, osušenog na vlažnosti od 10±2% i štoka sa opšavom od punog drveta jasena.

Krilo je na štok zavješeno sa tri para brodskih spojnica i snabdjeveno običnom bravom od 6,5cm sa ključem. Ručke i rozetne su SCH tip Gerhung E 20 190-mat ili sl.

Površinska obrada komlet vrata je "Eko"-aqua bezbojna polumat boja, sa završnim lakiranjem i svim predradnjama. Vanjska stolarija je drvena antracit boje sa vanjske strane a bijele sa unutrašnje. Ostakljenje termopan 4+16+4 mm, koeficijent gubitka toplote je k= 1.1 W/m2K kao RG Low-e RAMATERM, a profila k=1.3 W/m2K. Lođe imaju mogućnost zatvaranja preko staklenih kliznih panela sa gornjom i donjom vodilicom.

Pristup stambenom dijelu za lamelu 1 i lamelu 2 ostvaruje se glavnim komunikacijskim jezgrom kojeg čine glavno stepenište, požarno stepenište i duplex lift. Stubište zgrade lamele 2 je direktno osvjetljeno i ventilisano na svakoj etaži.

Objekat će biti u potpunosti opremljen primarnom infrastrukturom instalacija slabe i jake struje, vodovoda i kanalizacije, PTT instalacijama.

Elektroinstalacije obuhvataju instalacije jake struje, instalacije telefonije i računarske mreže.

A.Š.

foto: www.sa-c.net

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije