Investicije

/ PRIVATIZACIJA

Uspješna privatizacijska priča iz Neuma: U hotel uložili 33 miliona KM

Sve je počelo prije dvije godine kada je hrvatska kompanija B.M.V. Inžinjering d.o.o. Zagreb potpisala ugovor sa Agencijom za privatizaciju HNK, kojim se obavezala da u trogodišnjem planu uloži 22 miliona KM.

20.04.2015. 10:14 / Izvor: eKapija.ba

Iza Grand hotela Neum stoji uspješna privatizacijska priča. Sve je počelo prije dvije godine kada je hrvatska kompanija B.M.V. Inženjering d.o.o. Zagreb potpisala ugovor sa Agencijom za privatizaciju HNK, kojim se obavezala da u trogodišnjem planu uloži 22 miliona KM, uz uplaćeni početni kapital od četiri miliona KM, zaposli 45 novih radnika i zadrži  postojeće.

LIDER BH TURIZMA

Za godinu dana, odnosno sa 1. julom 2014. godine plan je premašen, kaže u razgovoru za poslovni portal eKapija.ba Branimir Butigan, koordinator poslova u Grand Hotelu Neum.

"U hotel su uložena 33 miliona KM, a prema planu zaposleni su novi i zadržani stari radnici, tako da su svi uvjeti iz privatizacijskog ugovora ispunjeni već nakon 18 mjeseci", ističe Butigan.

Hotel je renoviran od temelja. Kapacitet je zadržan sa 380 soba koje su proširene za osam – devet kvadrata, dodana je nova vrijednost, novi sadržaji u obliku wellness centra, slane sobe, zatvorenog bazena sa grijanom morskom vodom koji tokom ljeta postane otvoren.

Butigan kaže kako i dalje imaju ambiciozne planove.

"Neumu su potrebni sportski sadržaji, te je u budućnosti u planu izgradnja sportske dvorane i dva teniska igrališta koji će upotpuniti ponudu hotela. Ovaj projekat pokušat ćemo realizovati kroz javno –privatno partnerstvo u saradnji sa Općinom Neum. Pored hotela imamo zemljište koje je u našem vlasništvu, tako da bi mi bili vodeći investitor", kaže Butigan.

ZAGRIJAVANJE JE POČELO

Zagrijavanje za ljeto 2015. u Grand Hotel Neum je već u jeku. U Planu je 100.000 noćenja, a Butigan tvrdi kako su na dobrom putu da dođu do cilja.

"Nametnuli smo se kao lideri bh. turizma u ovim i nadolazećim godinama. Dobrim dijelom smo zadovoljni rezervacijama i nalazimo se na 60 posto ostvarenja našeg plana. Prave rezervacije tek predstoje", kaže Butigan.

Ponosan je i na ugovor koji su ostvarili za naredne tri godine, sa najvećim francuskim operatorom FRAM koji je Grand Hotel Neum odabrao kao službeni klub,  odnosno Framissima hotel za tržište Francuske. "Framissima je francuski klub za bolje platežne goste", pojašnjava Butigan, očekujući iz Francuske 20.000 noćenja u 2015. godini.

Osim Francuza, velika su očekivanja od Njemaca, Slovenaca, Poljaka i Grka, a u pregovorima su i sa Englezima za ljeto 2016. godine.

Da dobar menadžment uvijek daje odlične rezultate potvrđuje i podatak da je već sad doček Nove 2016. godine u hotelu rasprodat.

Aktivan rad hotela baziran je na osam mjeseci međutim plan je da se poslovanje proširi na cijelu godinu. Jako puno se radi na kongresnom turizmu, tako da nema događaja u regiji koji ovaj hotel ne može propratiti.

"U hotelu se već održavaju vodeći događaji kao što je Microsoft, FEB, Revicon, USAID...To su događaji sa 400 i više sudionika", kaže Butigan, dodajući kako je cilj dovesti kongrese iz inostranstva (regije) u Neum.

E. Kokor

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije