Addiko Bank predstavila novu uslugu plaćanja putem Viber chata

21.02.2017. 13:03 / Izvor: Akta.ba

Addiko Bank je sa ovom uslugom postala prva banka u regionu centralnoistočne i jugoistočne Evrope.

Addiko Bank prva je u bankarskom dijelu Evrope uvela "Addiko Chat Banking", novu digitalnu bankarsku uslugu koja se zasniva na Viberu, jednoj od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi za razmjenu poruka.

Ova usluga je od danas dostupna klijentima Addiko Bank koji posjeduju uslugu elektronskog bankarstva. Ona je u isto vrijeme savremena ali vrlo jednostavna i praktična usluga, izjavila je danas Sanela Pašić, Predsjednica Uprave Addiko Bank d.d. Sarajevo na predstavljanju njihove nove usluge.

"Radi se o usluzi budućnosti. Ovo je je jedan novi iskorak u eri plaćanja računa putem chata na Viberu. Odlučili smo se za partnerstvo sa Viberom i time smo našim klijentima omogućili da na vrlo jednostavan i praktičan način plate svoje račune, provjere stanje svog računa, imaju uvida u transakcije, koriste platne obrasce i dobiju traženu informaciju a sve to putem chata i u rekordnom roku", rekla je Pašić.

Addiko Bank je sa ovom uslugom postala prva banka u regionu centralnoistočne i jugoistočne Evrope i jedna od prvih u svijetu, koja pruža usluge plaćanja koristeći Viber aplikaciju.

Preko Addiko Chat Banking, banka ne samo da direktno komunicira sa svojim klijentima, pruža usluge plaćanja te kreira vrijednost za svoje klijente, nego svojim korisnicima omogućuje i da na jednostavan način imaju mogućnost pronaći najbliže poslovnice ili bankomate.

Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank a.d. Banja Luka, kazao je da je ova usluga usluga ono što je internetsko bankarstvo bilo prije 15 godina, a mobilno bankarstvo prije 10 godina, jedna potpuno savremena usluga koja omogućava da se mnogo lakše i jednostavnije upravlja vlastitim finansijama.

Aktiviranje "Addiko Chat Banking" vrši se preko usluge elektronskog bankarstva Addiko EBank, bez naplaćivanja dodatne naknade korisnicima.

Dnevni limit za plaćanja je 500 KM i uplate se mogu vršiti prema fizičkim licima i pravnim licima, pri čemu primaoci novca ne moraju da imaju instaliranu uslugu "Addiko Chat Banking", budući da se uplate vrše po istom načelu kao i ostale transkacije internetskog bankarstva i autorizovane su PIN-om.

Addiko je ovu uslugu uveo u partnerstvu sa Comtrade Digital Services i Viberom, koji ima više od 34 miliona aktivnih korisnika u regionu pri čemu je BiH među najbrže rastućim tržištima Vibera.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital