Addiko Bank Sarajevo: Treću godinu ponosni nosilac međunarodnog certifikata "Customers' Friend"
Njeguju uzoran odnos prema klijentima.
Addiko Bank Sarajevo još jednom je, treći put zaredom, potvrdila svoju izvrsnost u odnosima sa klijentima, kroz certifikat „Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente“ koji se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema klijentima.
Certifikat je dodijeljen od strane međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Švicarskoj.
"Ova certifikacija nam je veoma bitna, prvenstveno zbog svih izazova koje smo naslijedili u prošlosti, a koje smo veoma uspješno okončali“, istakao je Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank Sarajevo, te dodao da je kvalifikaciji za ovaj certifikat prethodio vrlo strog i opsežan proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.
Zahvaljujući visokim rezultatima sekundarnog istraživanja, Addiko Bank Sarajevo je i ove godine opravdala najviši status izvrsnosti – „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“ (eng. Superior Excellence).
Istraživanja pokazuju da se briga o klijentima, ljubaznost i stručnost svrstavaju u Top 5 stvari koje klijenti najviše cijene, a Addiko banka svojim poslovanjem pokazuje upravo to – da su im njihovi klijenti na prvom mjestu.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.