al
Bingo na vodećoj poziciji među modernim tržnim maloprodajnim centrima

Kapital / IZVJEŠTAJI

Bingo na vodećoj poziciji među modernim tržnim maloprodajnim centrima

25.02.2019. 10:18 / Izvor: Akta.ba

Britanska agencija za istraživanje tržišta Euromonitor International na svojoj stranici je objavila pregled izvještaja za 2018. godinu koji se odnosi na lance tržnih centara i ostale prodaje prehrambenih proizvoda u BiH.

Domaći trgovci zauzimaju vodeći udio u savremenim maloprodajnim lancima u Bosni i Hercegovini, koji su se povećali tokom perioda istraživanja, budući da su veliki međunarodni akteri poput Delhaize i ITM Enterprises-a napustili tržište, dok je regionalni igrač Tuš Trade bankrotirao i Agrokor je doživio teške turbulencije, ugovarajući svoje poslovanje kao dio procesa restrukturiranja.

Moderni trgovci prehrambenim proizvodima u Bosni i Hercegovini - TURBULENCIJA U SAVREMENIM TRGOVINAMA ZA PREHRANU

 "Tokom 2018 godine, savremeni trgovci prehrambenim proizvodima prošli su kroz buran period kada su pitanja likvidnosti eskalirala, prvobitno tokom naglog izlaska Tuš Trade-a, nakon čega je uslijedila mnogo opasnija kriza Agrokora. Strah od bankrota i kasnijih posljedica velikih trgovačkih lanaca, kao što su Tuš, Mercator ili Konzum, poremetili su performanse modernih trgovaca prehrambenim proizvodima u zemlji, čime je okončan produžen period stabilnog rasta u kojem su maloprodajni trgovački lanci formirali i uspješno konsolidirali maloprodaju prehrambenih proizvoda u zemlji", navodi se u izvještaju Euromonitor Int.

Hipermarketi su zabilježili najveći rast vrijednosti u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2018. Oni su bili pošteđi drame koja se prvenstveno razvijala u supermarketima i prodavnicama, na kojima su Agrokorovi maloprodajni brendovi Konzum i Mercator bili fokusirani a maloprodajne trgovine su najviše pogođene turbulencijom.

U konkurentnom pejzažu trgovina, Bingo održava vodeću i sigurnu poziciju među modernim tržnim maloprodajnim centrima. Bingo je tokom perioda revizije ostao na hipermarketima, u formatu koji mu je pružio dovoljno prostora za rast i tako ostvario udobno vodstvo među modernim prodavnicama prehrambenih proizvoda. 

Mercator BiH je prema ovom izvještaju postigao najznačajniji rast u 2018 godini u udjelu modernih trgovina prehrambenim proizvodima. Mercator maloprodajni brand je ponovno uveden u BiH u sklopu restrukturiranja Agrokorovog poslovanja. 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Kapital