Bosni i Hercegovini nagrada za najbolji štand na londonskom sajmu turizma

14.11.2007. 11:39 / Izvor: eKapija.ba
Bosni i Hercegovini nagrada za najbolji štand na londonskom sajmu turizma

Organizatori Svjetske turističke berze (WTM) koji se održava od 12. do 15. novembra u Londonu dodijelili su Bosni i Hercegovini nagradu za najbolji štand na ovom prestižnom svjetskom sajmu. Na sajmu je prisutno preko 5.500 firmi iz više od 200 država, a nagrade za najbolji štand su dodjeljene u šest kategorija. BiH je dobila nagradu za najbolji štand u kategoriji "Best Feature Stand Award".

"Drago nam je da je Bosna i Hercegovina ovako uspješno označila svoj prvi nastup na WTM-u", rekao je Craig Moyes, direktor WTM-a prilikom uručenja nagrade. Nagradu je u ime Turističkog udruženja preuzeo gospodin Vaso Bosiljčić.

Turističko udruženje u BiH i predstavnici deset bh. turističkih agencija uz podršku USAID Projekta za podizanje konkurentnosti putem razvoja klastera su ove godine prvi put predstavili bh. turističku ponudu na londonskom sajmu. Pored atraktivnog štanda pripremljenog posebno za ovu priliku predstavnici turističke industrije Bosne i Hercegovine su organizovali i bh. ručak za odabrane britanske tur operatore i novinare. Tom prilikom gostima se obratila i Tanja Milašinović, ambasador BiH u Velikoj Britaniji.

Fokus prvog predstavljanja turističke ponude BiH na WTM-u su programi obilaska kulturno-istorijskih lokacija, promocija kratkih odmora u Sarajevu i Mostaru, te bogata ponuda avanturističkog turizma. Ova prilika je iskorištena i za posebnu promociju Svjetskog prvenstva u raftingu koje se održava u Bosni i Hercegovini 2009 godine. U ponedjeljak, prvi dan sajma, u popodnevnim satima je na štandu BiH, upriličena i posebna prezentacija BiH vina i vinske ceste, uz podršku vinarije „Hercegovina produkt“ iz Čitluka.

Već od ove godine destinacije Bosne i Hercegovine će biti uključene u ponude britanskih agencija „Saga Holidays“, „Airmiles“ i „Sunshine world“, a agencije „Exodus“ i Regent Holidays su spremne proširiti svoje postojeće ponude bh. programa.

Izlaganje bh. turističke ponude rezultat je višegodišnjih napora koje preduzimaju Klaster turizma BiH i Turističko udruženje uz podršku USAID CCA. Izlazak BiH na WTM ove godine rezultat je zajedničkog napora nadležnih entiteskih ministarstava i Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa, te Turitstičke zajednica F BiH i Turističke organizacije RS. Krajnji cilj ovih napora je pravilan razvoj i promocija turizma Bosne i Hercegovine kako bi se u što kraćem vremenu kreirali novi turistički proizvodi što će dovesti do povećanja nivoa zaposlenosti i ukupnog ekonomskog razvoja, saopćeno je iz Turističkog udruženja FBiH.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital