Kapital/ BANKARSTVO

Centralna banka BiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja

Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, CBBiH je intenzivno radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.

22.05.2020. 16:30 / Izvor: Akta.ba

Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) intenzivno je radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.

Po okončanju ovih aktivnosti, CBBiH je, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama.

Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal, saopćeno je iz ove banke.

Istovremeno, a radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine.

Postojeći i novi zvanični online kanali komunikacije mogu se pronaći na adresama:

Centralna banka BiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima, navodi se u saopćenju.

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital