Deset brendova koje svijet najviše voli

01.06.2015. 12:05 / Izvor: eKapija.ba
Deset brendova koje svijet najviše voli

Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 zemalja u svijetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstva kupuju.

Kompanija Kantar Wordpanel svake godine objavljuje listu brendova koji su se najviše kupovali. Takođe, svake godine se objavljuje lista brendova koji su ostvarili najveći rast povjerenja kupaca, piše list Figaro, prenosi portal Economy.rs.

Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 zemalja u svijetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstva kupuju.

Coca-Cola je najprodavaniji brend na svijetu, iako je zabilježila manji broj ostvarenih poena (5,72 miliona) nego prethodnih godina.

Colgate u vlasništvu Colgate-Palmolive kompanije, je na drugom mjestu sa 3.99 miliona poena.

Na trećem mjestu je Maggie u vlasništvu Nestlea, ima vrijednost od 2.76 miliona poena.

Na četvrtoj poziciji je Lifebuoy u vlasništvu Unilevera. Ima vrijednost od 2.34 miliona poena.

Na petom mjestu je Nescaffe, u vlasništvu kompanije Nestle, koji ima vrijednost od 2.14 miliona poena.

Na šestom mestu je Pepsi, u vlasništvu PepsiCo koji ima vrijednost od 1.98 miliona poena.

Na sedmom mestu je Lays u vlasništvu PepsiCo, ostvario je vrednost od 1.75 miliona poena.

Na osmom Knorr takođe u vlasništvu Unilevera, ostvario je vrednost od 1.65 miliona poena.

Dav u vlasništvu Unilevera je deveti sa vrednošću od 1.46 miliona poena, zabeleživši napredak u odnosu na prethodnu godinu.

Na destom mestu je Tide koji se u nekim zemljama prodaje i kao Alo, Vizir i Ace. Ostvario je vrijednost od 1.44 miliona poena.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital