GMS: Istraživanje tržišta bijele tehnike u BiH i Evropi

29.05.2009. 14:44 / Izvor: eKapija.ba
GMS: Istraživanje tržišta bijele tehnike u BiH i Evropi

GMS d.o.o. je proveo cjelovito mjerenje i istraživanje tržišta bijele tehnike i brendova koji nastupaju u BiH te odnos cijene i kvalitete proizvoda, koje pokazuje da postoji znatna razlika tržišnog učešća svjetskih proizvođača u Evropi i kod nas.

Istraživanje je provedeno od 21. mart do 9. aprila, a korištene su metode Cati (telefonsko ispitivanje 600 domaćinstava u BiH), Mistery Shoping metoda i Desk research.

S obzirom na dugogodišnju tradiciju i naviku bh. kupaca, Gorenje ima najveće tržišno učešće u BiH, dok je u Evropi na 10. poziciji.

Evropski prvi proizvođač Bosch nalazi se na 6. poziciji u BiH prema rezultatima Cati metode.

Različitost tržišta BiH i Evrope ogleda se i u primjeru brenda Indesit koji je u ukupnom poretku u Evropi na drugom mjestu dok je u BiH na 9. mjestu. Ova pozicija u BiH uvjetovana je tek nedavnim ulaskom ovog brenda na naše tržište.

Mystery shopping metodom u istraživanju se došlo do cijena i postprodajnih uvjeta i uočeno je da su varijacije u cijenama očite, no da bi se kupac odlučio za određeni brend njega zanima dodana vrijednost, saopćeno je iz GMS-a.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital