Kapital / IZVJEŠTAJI

Godišnja skupština kompanije Henkel 2014: Fokus na provedbi strategije

08.04.2014. 12:42 / Izvor: eKapija.ba

Na Godišnjoj skupštini direktor kompanije Henkel Kasper Rorsted izložio je presjek uspješnog poslovanja kompanije u fiskalnoj 2013. godini. Osvrćući se na izazovne ekonomske uslove, Rorsted je rekao: "Uprkos teškom okruženju mi smo ostvarili svoje finansijske ciljeve. Naša kompanija je dobro pozicionirana i ostvarili smo solidan rast". Istaknuo je i napredak koji je kompanija postigla u pogledu realizacije Strategije rada do 2016. godine, rekavši: "U 2013. godini smo napravili još jedan veliki korak u realizaciji naše vizije za Henkel: postati globalni lider u brendovima i tehnologijama. Sada smo potpuno fokusirani na realizaciju naših strateških ciljeva na globalnom nivou.''

Kako je Henkel značajno unaprijedio svoju profitabilnost posljednjih godina, istaknuto je da kompanija želi svojim dioničarima kroz veću dividendu omogućiti korist od rasta. "Stoga se predlaže Glavnoj skupštini novi iznos dividende od 1,22 eura po povlaštenoj dionici, što je povećanje od 28% u odnosu na prethodnu godinu", kazao je Rorsted. S tim u vezi, dr. Simone Bagel-Trah, predsjedavajuća Odbora dioničara zahvalila je Upravi i svim zaposlenicima Henkela na predanosti u 2013. godini.

Gledajući tekuću fiskalnu godinu, Rorsted je ukazao na visok stepen neizvjesnosti na tržištima. ''Kada govorimo o iznimno teškom poziciji predviđanja ekonomskih kretanja u 2014. godini, ona se ne odnosi samo na političku situaciju u istočnoj Evropi. Tu su i variranja stranih valuta. Male su šanse da će se na tom polju u skorom roku nešto značajnije popraviti. Valute nekih rastućih tržišta će se vjerovatno dodatno obezvrijediti. Sigurno je da ćemo vidjeti negativne učinke, prvenstveno u prvoj polovini ove godine'', kazao je Rorsted.

Međutim, istovremeno je naglasio važnost rastućih za daljnji razvoj Henkela: ''Tokom posljednje 4 godine, imali smo organski rast od gotovo 10% na rastućim tržištima, dok je taj rast na tzv. zrelim tržištima bio svega 2%. Rastuća tržišta su veliki izazovi i svi smo svjedoci kako nestalna mogu i znaju biti. Visok rast uvijek za vjernog pratioca ima i određen stepen rizika. Međutim, ništa od toga ne mijenja našu strategiju, već upravo suprotno. Odlučni smo direktno se suprotstaviti izazovima'', zaključio je Rorsted.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital