Henkel zabilježio dobar početak poslovne 2015. godine

07.05.2015. 15:49 / Izvor: eKapija.ba
Henkel zabilježio dobar početak poslovne 2015. godine

U prvom kvartalu 2015. godine, prodaja je imala znatan porast od 12,7 posto i dostigla novi kvartalni rekord od 4,430 milijardi eura.

"U veoma izazovnom okruženju, Henkel je zabilježio dobar učinak u prvom kvartalu i dobar početak poslovne 2015. godine. Ponovo smo povećali i prodaju i prihod. Dostigli smo našu najveću kvartalnu prodaju ikada zahvaljujući snažnom organskom rastu prodaje, uticaju prošlogodišnjih akvizicija i jakom američkom dolaru. Svi naši sektori doprinijeli su uspjehu u ovom kvartalu, kao i veoma dobar učinak na tržištima u razvoju", izjavio je izvršni direktor kompanije Henkel, Kasper Rorsted.

U prvom kvartalu 2015. godine, prodaja je imala znatan porast od 12,7 posto i dostigla novi kvartalni rekord od 4,430 milijardi eura. Zbog pozitivnih efekata kursnih razlika od 5,8 posto, prodaja je porasla za 6,9 posto. Organski rast prodaje, koji isključuje uticaj strane razmjene i akvizicije/prodaje, iznosio je 3,6 posto. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit povećan je za 14,1 posto, sa 619 miliona eura na 707 miliona eura. Korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) zabilježio je rast od 0,2 procentnih poena na 16,0 posto. Finansijski rezultat je poboljšan za 6 miliona eura, na -9 miliona eura. Korigovani kvartalni neto prihod, nakon oduzimanja iznosa koji se pripisuju manjinskim akcionarima, porastao je za 12,8 posto, sa 452 miliona eura na 510 miliona eura.

Učinak poslovnih sektora

Sektor Deterdženti i kućna hemija je ponovo zabilježio profitabilni rast u prvom kvartalu 2015. godine. Prodaja je zabilježila organski rast od 5,2 posto na godišnjem nivou, nadmašivši relevantna tržišta. Sektor Beauty care također je nastavio da bilježi profitabilan rast i postigao snažan organski rast prodaje od 2,1 posto. Sektor Adhezivi Tehnologije je zabilježio snažan organski rast prodaje od 3,3 posto u prvom kvartalu, dok je nominalno prodaja porasla za 14,1 posto na 2,160 milijardi eura.

Regionalni rezultati

U regionu Istočne Evrope, prodaja je iznosila 625 miliona eura u odnosu na 670 miliona eura iz istog kvartala prethodne godine. Postignut je snažan organski rast prodaje od 6,7 posto. Također, zabilježen je rast prodaje od 12,0 posto na 1,870 milijardi eura na tržištima u razvoju u Istočnoj Europi, regionu Afrike/Bliskog istoka, Južne Amerike i Azije (osim Japana). Organski rast je ponovo bio veoma snažan i iznosio je 7,7 posto. Sva tri sektora doprinijela su tom rastu.

Predviđanje prodaje i profita za 2015. godinu

Po pitanju poslovne 2015. godine, Rorsted je rekao: "Očekujemo da ekonomske prilike ostanu teške. Zbog kontinuiranog sukoba između Rusije i Ukrajine, i dalje očekujemo da će ekonomija Istočne Europe stagnirati u 2015. godini. U ovom kontekstu, visok nivo agilnosti i fleksibilnosti ostat će glavni faktor uspjeha. Prema tome, nastavićemo da pojednostavljujemo i ubrzavamo naše strukture i procese". Henkel očekuje organski rast prodaje od 3 do 5 posto u 2015. godini, porast korigovanog prihoda od prodaje na oko 16 posto, kao i da će korigovani prinos po prioritetnoj akciji zabiljležiti porast od oko 10 posto.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital