Kapital / IZVJEŠTAJI

HERMES SoftLab: Rešenja za isporučioce telekomunikacionih usluga

29.02.2008. 13:24 / Izvor: eKapija.ba

Današnje tržište i pritisak sve veće konkurencije u telekomunikacionoj industriji uticali su na to da ključni faktori uspeha budu hitan odziv na zahteve tržišta, različitost i opertivna efikasnost. Preko 100 uspešno isporučenih projekata za više od 25 operotera u EMEA regionu kao i iskustvo u oblastima mobilne i fiksne telefonije i Internet servis provajdera (ISP), predstavljaju potvrdu da se isporučioci telekomunikacionih usluga mogu osloniti na HERMES SoftLab. Kompanija HERMES SoftLab može pomoći da se telekom operatori lakše suoče sa ovim izazovima obezbeđivanjem END-TO-END rešenja, rešenja integracije i primene, kao i profesionalnim uslugama u širokom opsegu telekomunikacionih rešenja.

Ključne prednosti

Mogućnost brže implementacije novih servisa – usluga

Usmeravanje poslovnih operacija i

Unapređenje iskustva korisnika

ISPORUČIVANJE NAJBOLJIH I NAJPRIMERENIJIH REŠENJA

Da bi pomogao operatorima u suočavanju sa industrijskim izazovima, HERMES SoftLab je uspostavio partnerske odnose sa nekoliko vodećih kompanija na tržištu, u cilju isporučivanja odgovarajućih rešenja za oblasti telekomunikacija. Osim toga, industrijska ekspertiza i znanje koji su postignuti u oblasti telekomunikacionih poslovnih procesa i eTOM/NGOSS veštine nam omogućavaju da bolje razumemo potrebe, ciljeve i težnje telekomunikacionih operatora. Ovakvom strategijom ostvaruje se pozicija za isporučivanje ”best of breed” – najbolja i ”bes of suite” – najprimerenija rešenja provajderima komunikacijskih usluga kroz širok spektar rešenja koja pokrivaju oblasti:

Rešenja i infrastruktura za usluge dodatne vrednosti – Value Added Service (VAS)

Sistemi za podršku operacijama – Operational Support Systems (OSS)

Korisnička rešenja – Sistemi za podršku poslovanju – Business Support Systems (BSS)

Poslovno povezivanje i upravljanje poslovnim procesima kroz sisteme OSS/BSS

Usluge

Identifikacija rešenja

Arhitektura rešenja

Dokaz koncepta i pilot projekat

Implementacija:

· Integracija

· Prilagođavanje

· Razvoj

Podrška i održavanje

Oblasti rešenja

VAS – REŠENJA I INFRASTRUKTURA SERVISA SA DODATOM VREDNOŠĆU/ Pokrivamo sve komponente neophodne u implementaciji servisa i aplikacija sa dodatom vrednošću, od samostalnih aplikacija pa sve do infrastrukture koja omogućava brzo pokretanje novih naplativih servisa.

VAS

· Rešenja za komunikaciju glasom, porukama i multimedijalnu komunikaciju:

Sledeća generacija Unified messeging- a i govorne pošte (Voice mail)

Voice i video portali

Ring back tones

M-ticketing M-komerc

Konferencijska rešenja

Obeležavanje pogrešnih poziva

SMS aplikacije za rasterećenje SMS Centra

· Infrastruktura za rešenja sa dodatnom vrednošću:

Platforma za rešenja komunikacije glasom i multimedijalne komunikacije

Platforma za isporuku servisa

SMS Centar

SMS Centar za fiksnu liniju

MMS Centar

WAP gateway

· Signalizacije i kontrola IN (Intelligent Network) servisa

OSS – SISTEMI ZA PODRŠKU OPERACIJAMA/ HERMES SoftLab OSS rešenja omogućavaju automatizaciju pružanja usluga, praćenje i upravljate infrastrukturom mreže, kao i kvalitetom usluga koje se pružaju klijentima.

OSS

Osiguranje celovitih servisa – End to End

Automatizovano aktiviranje servisa i omogućavanje servisa krajnjem korisniku (provisioning)

Upravljanje nivoima i kvalitetom servisa (QoS)

Upravljanje IT servisima

Upravljanje mrežom, sistemima i aplikacijama

BSS – SISTEMI ZA PODRŠKU POSLOVANJU/ BSS rešenja omogućuju unapređenje iskustva korisnika i optimalno iskoršćenje postojeće investicije u aplikacije za naplatu (billing) i aplikacije za brigu o kupcu (customer care).

BSS

Briga o kupcu (customer care) i kontakt centri

Konvergentni sistemi za naplatu

Osiguranje prihoda i kontrola prevara

Upravljanje roamingom (Roaming management)

INTEGRACIJA PREKO SISTEMA OSS/BSS/VAS/ Rešenja integracije i upravljanja poslovnim pocesima omogućavaju iskorišćenje investicije u postojeće IT sisteme u OSS i BSS sa ciljem bolje podrške automatizaciji ključnih poslovnih procesa, unapredjenje iskustva korisnika i plasiranje novih servisa na tržište.

INTEGRACIJA/

SOA, Enterprise Application i integracije podataka kroz OSS/BSS

Upravljanje poslovnim procesima za izvršenje narudžbe klijenta

IZABRANE REFERENCE

Klijenti HERMES Softlab rešenja su sledeće telekomunikacione kompanije:

Vodafone Irska – MyOnline store : Projekat integracije korisničkog samoposluživanja (Customer Self Care Integration), Obnova BSS integracione arhitekture prema SOA principima (TIBCO), IVR CRM Self Service aplikacije, Offering Engine/Upravljanje kapanjom bazirano na HERMES SoftLab-ovoj paltformi za e-Poslovanje ...

MOBI’S Telekom Republike Srpske (sada m:tel) – Rešenje za upravljanje uslugama za VAS i VAS infrastrukturu, Rešenje za upravljanje roaming-om TAP3

Mobitel Slovenia – M-Pay, M-Ticketing..,

Telekom Slovenija – Trouble Ticketing, Service Management,… ,

BH Telekom BiH – Contact Centre / Help Desk

Huchitson 3G Austria, Orange, O2 , MOBIMAK, Mobilkom Austria i druge.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital