Općina Ilidža: Istraživanje pokazalo da mladi najviše vremena provode ispred TV-a i u šetnji

Kapital / IZVJEŠTAJI

Općina Ilidža: Istraživanje pokazalo da mladi najviše vremena provode ispred TV-a i u šetnji

04.11.2009. 16:29 / Izvor: Fena

Mladi najviše vremena provode ispred televizora i u šetnji, dok u malom procentu posjećuju kulturne sadržaje, jedan je od zaključaka projekta "Istraživanje problema i potreba mladih s područja općine Ilidža", čija je prezentacija održana 04.11.2009. godine u toj sarajevskoj općini.

Istraživanje je realiziralo Udruženje KULT za potrebe Općine Ilidža, a poslužit će kao osnova za izradu strateškog dokumenta "Strategija prema mladima 2010.-2012.".

Istraživanjem je obuhvaćeno 300 ispitanika od 15 do 29 godina.

Pitanja su se odnosila na sedam oblasti - obrazovni status, položaj na tržištu rada, zdravstveni, socijalni položaj, učešće u javnom životu, mobilnost, informiranje, te slobodno vrijeme.

Naredni je korak imenovanje tima koji će pristupiti izradi Strategije za mlade, čime će takav dokument biti druga strategija koju donosi Općina Ilidža.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital