MI-BOSPO dio kampanje "Mudro do kredita 2018"
Oktobar je mjesec kada Microfinance Centre (MFC) zajedno sa 24 organizacije provodi kampanju Mudro do kredita, čiji je cilj edukacija klijenata/ica po pitanju zaduživanja.
Oktobar je mjesec kada Microfinance Centre (MFC) zajedno sa 24 organizacije provodi kampanju Mudro do kredita, čiji je cilj edukacija klijenata/ica po pitanju zaduživanja.
Jedna od organizacija koje su od prve godine dio ove kampanje jeste MI-BOSPO, a ove godine kampanju provode i još 23 druge organizacije sa područja Evrope i Azije, saopćeno je.
MI-BOSPO će tokom mjeseca oktobra svim svojim klijentima uručiti edukativne materijale koji na jednostavan način odgovaraju na pitanja:
- Koliko se mogu zadužiti?
- Znam li koliko ću platiti?
- Da li u potpunosti razumijem sve stavke ugovora?
- Kako da kontrolišem svoj dug?
- Šta mogu uraditi ukoliko nisam zadovoljan/a?
"Iskustvo koje MI-BOSPO ima u kreditiranju već dvadeset dvije godine svjedoči o tome da su klijenti otvoreni za svaki vid edukacije čiji je krajnji cilj efikasnije upravljanje vlastitim finansijama. MI-BOSPO poziva sve klijente/ice koji su spremni da steknu nova znanja, da posjete jedan od ureda MI-BOSPO-a širom Bosne i Hercegovine i upute svoja pitanja, dileme i potraže savjete", poručuju iz MI-BOSPO.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.