Media Content Management o.d. Sarajevo - Referenc lista najznačajnih radova iz oblasti kreiranja strateških komunikacija i PR konslatinga

02.12.2011. 11:37 / Izvor: eKapija.ba
Media Content Management o.d. Sarajevo - Referenc lista najznačajnih radova iz oblasti kreiranja strateških komunikacija i PR konslatinga

Media Content Management se bavi kreiranjem strateških komunikacija, provedbom PR strategija, PR Consultingom i kreiranjem medijskih sadržaja.

Reference i važniji projekti

  • AS GROUP: PR - Vispak: Bosanskohercegovačka prehrambena industrija koja već posjeduje Halal certifikat, PR Konsalting, kreiranje i provedba PR Strategije: inetrvjui, saopštenja za javnost, izjave za tv i radio, promotivni članci
  • Autor i izdavač knjige o PR-u: „PRavo na uspjeh“.
  • Fond za zaštitu okoliša FBiH: PR Konsalting - kreiranje Strategije odnosa s javnošću
  • Američki univerzitet u Bosni i Hercegovini (AUBiH): PR Konsalting – kreiranje Strategije odnosa s javnošću, provedba PR Kampanje, kreiranje sadržaja i dizajn kataloga, letka, web stranice, kvalitativno istraživanje - organiziranje i rad sa focus grupama, oragniziranje Eventa – dodjela počasnog doktorata Tanji Fajon, pisanje i objava saopćenja za štampu, pisanje intervjua, članaka, reportaža, lobiranje kod medija...
  • Posao.ba: PR Konsalting – kreiranje Strategije odnosa s javnošću.
  • Oxygen: Medijski menadžemnt - kreiranje medijskog sadržaja za lifestyle časopis MAGAZINE.
  • SBC: Kompanija specijalizirana za opremanje luksuznih hotela, PR Strategija
  • Agencija za državnu službu (ADS): Predavač na PR Radionici za državne službenik zaposlene u službama za odnose s javnošću na temu: Kreiranje, provjera, provedba i kontroloa Strategije odnosa s javnošću
  • Vijeće za štampu: Predavač na PR Radionicama
  • Konrad Adenauer Stiftung – Učešće kao gost panelist iz BiH na Konferenciji o političkim komunikacijama u Beogradu
  • Oxygen: Direktor izdavaštva print izdanja Gusto, Magazine, Red weekend i portala www.ljepota.ba (www.wekend.ba, www.gusto.ba, www.gusto.ba), strateško pozicioniranje proizvoda, kreiranje novih izdanja, kreiranje sadržaja, kreiranje i realizacija multimedijalnih projekata, pozicioniranje Izdavačke kuće kao br.1 na tržištu domaćih print medija lifestyle usmjerenja.
  • Američki Univerzitet u BiH: Savjetnik za medije i odnose s javnošću Predsjednika Upravnog odbora AUBiH, Kreator ciljeva strateške komunikacije kampanje upisa studenata u školsku 2009/2010 „Američki san je moguć i u BiH“, provedba kampanje imala je za rezultat 250 direktno zainteresiranih za upis – duplo više u odnosu na prethodnu godinu.
  • Avaz - Roto Press: Direktor marketinga, potom Generalni direktor: Odgovorno lice u kompaniji, 260 zaposlenih, rukovođenje najsloženijim i najvećim medijskim sistemom u BiH sa 15 print izdanja uključujući i dnevnu novinu Dnevni avaz, i portalom www.dnevniavaz.ba
  • Radio-televizija Bosne i Hercegovine (BHRT): Rukovodilac službe marketinga (Javni servis): rukovođenje službom marketinga Javnog emitera, TV oglašavanje, kreiranje strategije oglašvanja na BHRT, organizacija produkcije i emitiranja TV reklama, kreativno osmišljavanje TV komercijalnih formata.
  • Roto Press: Direktor marketinga od novembra 2005. u najvećoj medijskoj kući u BiH (Dnevni avaz, Sport, Azra, Express, Zdravlje u kući...), upravljanje službom, odgovoran za rad 35 ljudi, osmišljavanje poslovne strategije, sklapanje ugovora, definiranje cijena, kreiranje rabatne politike, kreiranje novih proizvoda, zapošljavanje novih radnika... ostale dužnosti i obaveze u a-roto pressu: QM u procesu uvođenja ISO 9001:2000, upravljanje poslovanjem inozemnog izdanja Dnevnog avaza u EU new business (edicija DVD-a, pregovori i sklapanje ugovora…)
  • PUBLICIS – M.I.T.A. Group: (pripada lancu marketiniških agencija 4. u svijetu i 1. u Evropi), PR direktor od septembra 2002. do oktobra 2005. u advertising agenciji.

Izvršni direktor najzanimljivijih projekata:

  • Specijalno izdanje: “Hrvatska”, publikovano kao dodatak Dnevnom avazu, novembra 2002., posvećeno razvoju ekonomskih odnosa BiH i Hrvatske u saradnji s Ambasadom Republike Hrvatske u Sarajevu. Učešće su uzeli: Veleposlanstvo Republike Hrvatske, Veleposlanik dr. Josip Vrbošić, Univerzal banka Sarajevo – članica grupe Zagrebačke banke, Agrokor, Franck, Lura, Podravka, Eronet, Cedevita, Belupo, Kraš, Mepas, Badel 1862…
  • Prvo specijalno izdanje: “Slovenija”, publikovano kao dodatak Dnevnom avazu, marta 2003., posvećeno razvoju ekonomskih odnosa BiH i Slovenije, u saradnji s Ambasadom Republike Slovenje u Sarajevu. Učešće su uzeli: Ambasador Tadej Labernik, Intereuropa , RTC Sarajevo, Lek Ljubljana, OMV Istrabenz, ETI Sarajevo, Gorenje Commerce, Radenska, Ljubljanske Mlekarne, Kolinska Ljubljana, Triglav Osiguranje, Petrol.
  • Drugo specijalno izdanje: “Slovenija”, publikovano kao dodatak Dnevnom avazu, novembra 2003., posvećeno razvoju ekonomskih odnosa BiH i Slovenije, u saradnji s Ambasadom Republike Slovenje u Sarajevu. Učešće su uzeli: Gorenje Commerce, Radenska, OMV Istrabenz, Kolinska Ljubljana, CBS banka Sarajevo, Petrol Ljubljanske Mlekarne.
  • PR kampanja “Zlatna džezva” 2004. (Vispak) Osmišljavanje cjelokupne PR Strategije, ciljeva i provedba PR kampanje, što je imalo za rezultat zaustavljanje pada prodaje kafe „Zlatna džezva“ i povećanje prodaje za 14% i ulazak džinovske džezve u Ginisovu knjigu rekorda.
  • Izvršni direktor javne kampanje „40 dana dijaloga o socijalnim reformama“ koja je provedena 2004. godine na teritoriji cijele BiH, uz superviziju Svjetske banke...
  • Dugogodišnje pružanje kompletnih PR usluga u svojstvu PR direktora za klijente kao što su Hewlett- Packard (HP), Vispak, Vichy, Lura, Hercegovina vino, Cedevita, Vanjskotrgovinska komora (predevač u svojstvu PR eksperta na trodnevnom PR treningu 2005. za Privredne komore Federacije BiH, RS-a, Distrikta Brčko, Kantona Sarajevo)
  • Šef Međunarodnih Press centara (FENA) povodom dolaska Pape Ivana Pavla II u Banja Luku i Otvorenje Starog mosta u Mostaru: organizacija press centara, proces akreditiranja, izdavanje dnevnih informatora, organiziranje press koneferencija, omogućavanje novinarima iz BiH i svijeta neometano praćenje dva najveća događaja u posljednjih 10 godina u BiH.
  • Kreiranje sadržaja FENA – magazina, FENA Info, kreiranje rubrika, organiziranje redakcije, medijski menadžment
  • Dugogodišnji dopisnik bh. listova i novinske agencije FENA, PR ekspert i vlasnik agencije u Saveznoj republici Njemačkoj.
  • Urednik i izdavač specijalnog izdanja: „Njemačka najvažniji privredni partner BiH“, 2002. (Jutarnje novine) i 1999. (Ljiljan) Učešće uzeli: Savezni ministar privrede SR Njemačke dr. Werner Müller, BDI predsjednik Hans Olaf Henkel, DIHT predsjednik Hans Peter Stihl, šef VW-a Ferdinand Piech, šef Audi-a Franz Josef Paefgen, kao i njemački koncerni Daimler Chrysler, Volkswagen, Audi, Siemens, Deutsche Sparkasse i Würth.
  • „Njemačka II“: U drugom izdanju učešće su uzeli: Ministrica za vanjsku trgovinu BiH dr. Azra Hadžiahmetović, predsjednik DIHK-a Ludwig Georg Braun, šef koncernqa Audi AG, dr. Martin Winterkorn, član poslovodstva koncerna Fresenius Medical Care AG, dr. Emanuele Gatti.
  • Intervjui: Savezni ministar vanjskih poslova SR Njemačke dr. Klaus Kinkel (1997), Savezni ministar privrede SR Njemačke dr. Werner Müller (1999), Savezni ministar odbrane SR Njemačke Rudolf Scharping (2000), Predsjednik Saveza njemačkih industrija (BDI) dr. Hans Olaf Henkel (1998), Ministar privrede savezne pokrajine Baden-Württemberg Walter Döring (1998), EU-koordinator Pakta za stabilnost Jugoistočne Evrope Bodo Hombach (2000)...

Pogledajte i druge dokumente u rubrici

TAGOVI:

Media Content Management

MCM

kreiranje strateških komunikacija

provedba PR strategija

PR Consulting

kreiranje medijskih sadržaja

AS GROUP

Vispak

Halal certifikat

inetrvjui

saopštenja za javnost

izjave za tv i radio

promotivni članci

PRavo na uspjeh

Fond za zaštitu okoliša FBiH

Američki univerzitet u Bosni i Hercegovini

AUBiH

Tanja Fajon

Posao.ba

Oxygen

časopis MAGAZINE

SBC

Agencija za državnu službu

ADS

Vijeće za štampu

Konrad Adenauer Stiftung

Gusto

Red weekend

Američki san je moguć i u BiH

Avaz Roto Press

Radio televizija Bosne i Hercegovine

BHRT

Dnevni avaz

Sport

Azra

Express

Zdravlje u kući

PUBLICIS – M.I.T.A. Group

Ambasada Republike Hrvatske u Sarajevu

Veleposlanstvo Republike Hrvatske

Josip Vrbošić

Univerzal banka Sarajevo

Zagrebačka banka

Agroko r

Franck

Lura

Podravka

Eronet

Cedevita

Belupo

Kraš

Mepas

Badel 1862

Ambasada Republike Slovenje u Sarajevu

Ambasador Tadej Labernik

Intereuropa

RTC Sarajevo

Lek Ljubljana

OMV Istrabenz

ETI Sarajevo

Gorenje Commerce

Radenska

Ljubljanske Mlekarne

Kolinska Ljubljana

Triglav Osiguranje

Petrol

OMV Istrabenz

CBS banka Sarajevo

Ljubljanske Mlekarne

Zlatna džezva

kafa

40 dana dijaloga o socijalnim reformama

Svjetska banka

Hewlett Packard

HP

Vichy

Lura

Hercegovina vino

Cedevita

Vanjskotrgovinska komora

Privredna komora Federacije BiH

FENA

Papa Ivan Pavle II

Njemačka najvažniji privredni partner BiH

Jutarnje novine

Ljiljan

Werner Müller

BDI

Hans Olaf Henkel

DIHT

Hans Peter Stihl

VW

Ferdinand Piech

Audi

Franz Josef Paefgen

Daimler Chrysler

Volkswagen

Siemens

Deutsche Sparkasse

Würth

Azra Hadžiahmetović

DIHK

Ludwig Georg Braun

dr. Martin Winterkorn

Fresenius Medical Care AG

dr. Emanuele Gatti

Klaus Kinkel

Rudolf Scharping

Walter Döring

Bodo Hombach

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital