Kapital / BANKARSTVO

MI-BOSPO dio kampanje "Mudro do kredita 2018"

Oktobar je mjesec kada Microfinance Centre (MFC) zajedno sa 24 organizacije provodi kampanju Mudro do kredita, čiji je cilj edukacija klijenata/ica po pitanju zaduživanja. 

01.10.2018. 09:59 / Izvor: Akta.ba

Oktobar je mjesec kada Microfinance Centre (MFC) zajedno sa 24 organizacije provodi kampanju Mudro do kredita, čiji je cilj edukacija klijenata/ica po pitanju zaduživanja. 

Jedna od organizacija koje su od prve godine dio ove kampanje jeste MI-BOSPO, a ove godine kampanju provode i još 23 druge organizacije sa područja Evrope i Azije, saopćeno je.

MI-BOSPO će tokom mjeseca oktobra svim svojim klijentima uručiti edukativne materijale koji na jednostavan način odgovaraju na pitanja:

- Koliko se mogu zadužiti?

- Znam li koliko ću platiti?

- Da li u potpunosti razumijem sve stavke ugovora?

- Kako da kontrolišem svoj dug?

- Šta mogu uraditi ukoliko nisam zadovoljan/a?

"Iskustvo koje MI-BOSPO ima u kreditiranju već dvadeset dvije godine svjedoči o tome da su klijenti otvoreni za svaki vid edukacije čiji je krajnji cilj efikasnije upravljanje vlastitim finansijama. MI-BOSPO poziva sve klijente/ice koji su spremni da steknu nova znanja, da posjete jedan od ureda MI-BOSPO-a širom Bosne i Hercegovine i upute svoja pitanja, dileme i potraže savjete", poručuju iz MI-BOSPO.

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital