Novi koncept poslovanja Addiko Bank: Večeras promocija u Mostaru

07.11.2016. 12:26 / Izvor: Akta.ba
Novi koncept poslovanja Addiko Bank: Večeras promocija u Mostaru

Dobro došli u našu budućnost poruka je Addiko Bank, nekadašnje Hypo banke u BiH.

Dobro došli u našu budućnost poruka je Addiko Bank, nekadašnje Hypo banke u BiH, koja je promjenom imena, loga, slogana i zaštitne korporativne boje, poslovnoj, ali i široj javnosti u našoj zemlji predstavila svoje novo ime i brend. Završenim procesom rebrendinga banka je zvanično počela sa radom pod novim imenom i vizulenim identitetom, ali i sa novim poslovnim konceptom i ponudama.

Optimistični, fokusirani na bitno, efikasni, uz jasnu komunikaciju, karakteristike su njihovog novog poslovanja. Na pet događaja: dvije press konferencije, u Sarajevu i Banjoj Luci, te tri eventa za klijente i partnere, u Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru, Addiko je želio predstaviti ove vrijednosti, a agenciji Mccan Sarajevo povjerena je organizacija svih ovih događaja.

U svojoj budućnosti Addiko Bank želi biti banka koja će skratiti redove i osigurati bržu uslugu, a cilj im je da klijenti uz Addiko brend vežu jasnoću, jednostavnost i neposrednost. Stoga je tim agencije McCann Sarajevo za predstavljanje nove Addiko Banke, odabrao adekvatan prostor koji komunicira jednostavnost, neposrednost i moderan dizajn, a to su Muzej savremene umjetnosti u Banjoj Luci i Muzej Ars Aevi u Sarajevu, gdje su održane press konferencije. U savremeni prostor idealno se uklopila i 3D postavka novog loga.

Tim agencije bio je zadužen za organizaciju pressica, a za klijenta realizirao je i uslugu event managementa, gdje se poslovnoj, stručnoj javnosti na tri glamurozna eventa, predstavlja novi vizual i poslovni koncept banke. Dva su već uspješno završena u sarajevskoj Vijećnici i u Kamenoj kući u Banjoj Luci, a McCann Sarajevo u saradnji sa klijentom priprema i večerašnju realizaciju eventa u ljetnikovcu Radobolja u Mostaru.

"Za predstavljanje novog koncepta bankarsta na pressici i prijemu za klijente trebalo nam je i razmišljanje 'van kutije' koje smo pronašli u agenciji Mccan Sarajevo. Uz uigran tim uradili smo sjajno predstavljanje jasne, jednostavne i neposredne banke novinarima te klijentima i partnerima. Želimo da brend Addiko komunicira praktičnost i fokusiranost na bitno. Vjerujem da smo to uspjeli približiti našim gostima", rekao je Radomir Milošević, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank. 

U vlasništvu Advent Internationala iz Sjedinjenih Američkih Država i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), u BiH Addiko posluje kroz dvije banke – Addiko Bank d.d. sa sjedištem u Sarajevu i Addiko Bank a.d. sa sjedištem u Banjoj Luci. S jakom poslovnom mrežom, koja broji 73 poslovnice te širokom mrežom bankomata i POS-ova, Addiko Bank je prisutna u svim dijelovima naše zemlje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital