Kapital / IZVJEŠTAJI

Općina Ilidža: Istraživanje pokazalo da mladi najviše vremena provode ispred TV-a i u šetnji

04.11.2009. 16:29 / Izvor: Fena

Mladi najviše vremena provode ispred televizora i u šetnji, dok u malom procentu posjećuju kulturne sadržaje, jedan je od zaključaka projekta "Istraživanje problema i potreba mladih s područja općine Ilidža", čija je prezentacija održana 04.11.2009. godine u toj sarajevskoj općini.

Istraživanje je realiziralo Udruženje KULT za potrebe Općine Ilidža, a poslužit će kao osnova za izradu strateškog dokumenta "Strategija prema mladima 2010.-2012.".

Istraživanjem je obuhvaćeno 300 ispitanika od 15 do 29 godina.

Pitanja su se odnosila na sedam oblasti - obrazovni status, položaj na tržištu rada, zdravstveni, socijalni položaj, učešće u javnom životu, mobilnost, informiranje, te slobodno vrijeme.

Naredni je korak imenovanje tima koji će pristupiti izradi Strategije za mlade, čime će takav dokument biti druga strategija koju donosi Općina Ilidža.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital