Porast broj transakcija putem Addiko Mobile usluge za oko 29 posto

18.05.2020. 11:40 / Izvor: Akta.ba
Porast broj transakcija putem Addiko Mobile usluge za oko 29 posto

Osim rasta transakcija, zabilježen je i snažan rast broja aktivnih klijenata Addiko Mobile usluge.

Rezultati interne analize pokazuju značajan rast transakcija plaćanja putem Addiko Mobile aplikacije. Tokom aprila je taj rast u odnosu na period prije početka krize (februar) iznosio 28,78% kod klijenata Addiko Bank Banja Luka, dok je rast kod klijenata Addiko Bank Sarajevo bio nešto veći i iznosio je 29,67%.

Osim rasta transakcija, zabilježen je i snažan rast broja aktivnih klijenata Addiko Mobile usluge.

"Tokom aprila broj aktivnih korisnika Addiko Mobile aplikacije u Addiko Bank Sarajevo je porastao za 20,8% u odnosu na mart, što je prije svega pokazatelj svjesnosti i odgovornosti naših klijenata prema aktuelnoj epidemiološkoj situaciji“, istakao je Denis Omeragić, direktor odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank Sarajevo, te istakao da je najveći rast, oko 25% zabilježen u regijama Sarajevo i Tuzla.

"Što se tiče Addiko Bank ad Banja Luka, najveći rast ostvaren je na području regije Banja Luka i on je oko 22%. Ako posmatramo banku u cjelini, zabilježili smo rast aktivnih klijenata Addiko Mobile usluge od 17% u aprilu u odnosu na mart", istakla je Milka Čađo, direktorica odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank Banja Luka.

Aplikacija Addiko Mobile je u potpunosti prilagođena klijentima i omogućava jednostavno korištenje i pregled proizvoda i usluga Banke koje klijent koristi.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital