Posjećenost Facebooka prepolovljena u posljednje dvije godine

13.08.2018. 10:13 / Izvor: Jutarnji list
Posjećenost Facebooka prepolovljena u posljednje dvije godine

Pregledavanje Facebooka u posljednje dvije godine palo je za 50 posto.

Pregledavanje Facebooka u posljednje dvije godine palo je za 50 posto. Popularna društvena mreža tada je bilježila 8,5 milijardi mjesečnih pregleda i bila je druga najposjećenija stranica poslije nedodirljivog Googlea. Sada bilježi tek 4,7 milijardi, piše ''Forbes''. 

Nagli pad u popularnosti može se pripisati kontroverznom skandalu s privatnim podacima korisnika, "Facebook-Cambridge Analytica", ali to nije jedini problem kompanije Marka Zakerberga (Zuckerberg). 

Naime, sve više tinejdžera i mladih odustaje od te platforme, a kao glavni razlog navode svoje roditelje. 

"Kada su naši roditelji počeli da otvaraju svoje profile, tu je bio kraj", rekao je Džordan Ranford (Jordan, 24), korisnik Facebooka za ''Guardian'', sumirajući stavove svoje generacije.

Problem "Roditelja na Facebooku" može djelovati simpatično i bezazleno, ali podaci pokazuju da je gotovo tri miliona Evropljana ispod 25 godina ugasilo svoje račune ili su prestali redovno da posjećuju svoje profile kada su njihove majke i očevi prepoznali sve blagodati virtuelne komunikacije. 

Zbog toga, ali i skandala sa zloupotrebom podataka korisnika, Facebook je u julu pretrpio i nezapamćeni udarac izgubivši 120 milijardi dolara u tržišnoj vrijednosti u samo jednom danu. Zakerberga, lično, to je koštalo 17 milijardi dolara u privatnom bogatstvu, procjena je ''Guardiana''.

Pad u korisnicima, osim Facebooka, nedavno je objavio i Snapchat, koji je zbog naprasnog redizajna ostao bez tri miliona korisnika. Twitter je ostao bez pet milijardi dolara u tržišnoj vrijednosti nakon nespretnih pokušaja kontrole sadržaja. Navodno izbrišu i do milion "trolerskih" i računa dnevno. 

Sve su to dobre vijesti za druge platforme koje pretendiraju na tron najposjećenije stranice na internetu, poput YouTubea.

Teško, ipak, da će neko s prvog mjesta izgurati Google, koji bilježi 15,2 milijarde posjeta u mjesecu, no YouTube je namirisao krv pa s 4,5 milijardi pogleda opasno stoji za vratom Facebooku, čije su se brojke već prepolovile na 4,7 milijardi. U konkurenciji je još i Amazon, koji s dvije milijarde pogleda cilja četvrtu poziciju da preotme Yahoou.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital