Sanofi - aventis objavio dobre poslovne rezultate u trećem kvartalu 2007. godine
Neto prodaja sanofi - aventisa za prvih devet mjeseci odnosno do kraja septembra iznosila je €21.141 miliona, što predstavlja povećanje od 4,5%. Kretanja deviznog kursa imala su negativan efekat od 3,7 bodova, a promjene u strukturi same Grupe negativan efekat od 0,2 boda. Nakon uzimanja u obzir ovih efekata, neto porast prodaje iznosio je 0,6% na osnovu dostavljenih podataka.
Neto prodaja po poslovnim segmentima – farmaceutski proizvodi
Neto prodaja za farmaceutske proizvode u prvih devet mjeseci odnosno do kraja septembra iznosila je €19.012 miliona, što predstavlja porast od 2,4%. Zabilježen je i porast od 4,4% neto prodaje 15 vodećih proizvoda, koja je iznosila €12.897 miliona, što predstavlja 67,8% neto prodaje farmaceutskih proizvoda, u odnosu na 66,5% u odgovarajućem periodu u 2006. godini.
Ne uzimajući u obzir uticaj plasmana na tržište generičke vrste lijeka Ambien® IR u Sjedinjenim Američkim Državama i lijeka Eloxatin® u Evropi, 15 vodećih proizvoda bi zabilježilo porast od 11,1% do kraja mjeseca septembra.
€ miliona |
2007 Q3 |
Promjena na komparativnoj bazi |
Neto prodaja u devet mjeseci 2007. godine |
Promjena na komparativnoj bazi |
Lovenox® |
633 |
+12,6% |
1.938 |
+12,1% |
Plavix® |
614 |
+12,9% |
1.815 |
+8,0% |
Lantus® |
518 |
+30,8% |
1.479 |
+28,1% |
Taxotere® |
475 |
+13,9% |
1.398 |
+11,0% |
Stilnox®/Ambien®/Ambien CR™ |
207 |
-59,1% |
1.065 |
-20,8% |
Eloxatin® |
383 |
-4,5% |
1.156 |
-6,0% |
Copaxone® |
301 |
+19,9% |
897 |
+19,3% |
Aprovel® |
267 |
+6,0% |
803 |
+7,9% |
Allegra® |
159 |
+7,4% |
558 |
+14,6% |
Tritace® |
168 |
-25,3% |
546 |
-21,0% |
Amaryl® |
94 |
-8,7% |
291 |
-12,3% |
Xatral® |
82 |
+1,2% |
249 |
-5,0% |
Nasacort® |
61 |
+7,0% |
227 |
+16,4% |
Actonel® |
79 |
-8,1% |
239 |
-9,1% |
Depakine® |
79 |
5,3% |
236 |
4,4% |
UKUPNO TOP 15 |
4.120 |
+0,4% |
12.897 |
+4,4% |
Geografski prikaz konsolidovane neto prodaje
Komentari po proizvodu
Neto prodaja lijeka Clexane®, vodećeg niskomolekularnog heparina na tržištu, porasla je za 12,6% u ovom kvartalu na €633 miliona, čemu je doprinijela njegova povećana upotreba u medicinskoj profilaksi u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je neto prodaja ovog proizvoda zabilježila porast od 14,6% i došla do €384 miliona. U Evropi i “drugim zemljama“, ovaj proizvod je zabilježio porast od 9,7%.
U Sjedinjenim Američkim Državama, Clexane® se sada koristi i u novoj indikaciji za liječenje pacijenata sa akutnim infarktom miokarda sa elevacijom ST segmenta (STEMI), što dodatno poboljšava superiornost ovog proizvoda u odnosu na nefrakcionirane heparine NFH. Zahtjev za dobivanje odobrenja za ovu indikaciju podnesen je u Evropi u posljednjem kvartalu 2006. godine.
Jednogodišnji nalazi studija ExTRACT-TIMI 25 i STEEPLE, predstavljeni za vrijeme hotline sesija na kongresu Evropskog društva kardiologa (ESC) u Beču (Austrija) početkom septembra, potvrdili su jasnu kliničku korist upotrebe lijeka Clexane® nasuprot nefrakcioniranom heparinu UFH kod pacijenata sa akutnim infarktom miokarda sa elevacijom ST segmenta.
Lantus®, vodeći svjetski insulinski brend, i dalje bilježi odlične rezultate, uz porast neto prodaje od 34,6% u Sjedinjenim Američkim Državama, 21,2% u Evropi i 41,7% u ostatku svijeta. SoloSTAR®, novi jednokratni pen za davanje lijeka Lantus® odnosno insulina Apidra®, sa brzim djelovanjem, sada se mogu naći u većini zapadnoevropskih zemalja. U Francuskoj, jednoj od prvih evropskih zemalja gdje je Lantus® SoloSTAR® plasiran na tržište, uvođenje ovog novog insulinskog pena dovelo je do ubrzane prodaje lijeka Lantus® u trećem kvartalu. U Sjedinjenim Američkim Državama, Lantus® SoloSTAR® – koji je na tržište plasiran u julu mjesecu – daje dodatni zamah porastu prodaje lijeka Lantus®.
Taxotere® je zabilježio snažan rast u trećem kvartalu od 18,9% u Evropi i 15,2% u drugim zemljama. U Sjedinjenim Američkim Državama, neto prodaja ovog proizvoda porasla je za 8,0%.
Početkom septembra, rezultati efikasnosti dobijeni meta-analizom pojedinačnih podataka pacijenata, pod nazivom DOCMA-LC (DOCetaxel Meta-Analiza kod karcinoma bronha), predstavljeni su na 12. Svjetskoj konferenciji o karcinomu bronha održanoj u Seulu. Ovom meta-analizom obuhvaćeno je 2.867 pacijenata iz sedam kliničkih studija, i pokazana je značajna ukupna korist upotrebe lijeka Taxotere® u smislu preživljavanja u odnosu na režime na bazi vinka alkaloida kao prve opcije liječenja pacijenata sa uznapredovalim nemikrocelularnim karcionomom bronha (NSCLC).
Nakon prioritetnog pregleda, Agencija za hranu i lijekove SAD (FDA) dala je odobrenje za upotrebu lijeka Taxotere® uz cisplatin i 5-fluorouracil za indukovanu (neo-adjuvantnu) terapiju pacijenata sa lokalno uznapredovalim karcinomom pločastih stanica glave i vrata prije hemoradioterapije i hirurškog zahvata. U oktobru je Komisija za lijekove Evropske agencije (the Committee for Medicinal Products for Human Use of the European Medicines Agency) takođe dala pozitivno mišljenje u pogledu upotrebe lijeka Taxotere® u Evropi za ovu indikaciju.
U Sjedinjenim Američkim Državama, Eloxatin®, vodeći lijek na tržištu za liječenje kolorektalnog karcinoma kao adjuvans i kod metastaza, zabilježio je porast neto prodaje od 12,3% na €247 miliona. U Evropi se nastavlja uvođenje na tržište generičkih vrsta lijeka Eloxatin®, kao npr. u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Španiji i Francuskoj. Prodaja ovog proizvoda u Evropi opala je u trećem kvartalu za 38,6% na €89 miliona. U ostalim zemljama, Eloxatin® bilježi dobre rezultate, uz porast neto prodaje od 30,6% na €47 miliona.
Neto prodaja lijeka Tritace® u trećem kvartalu opala je za 25,3% i iznosi €168 miliona, što je posljedica plasmana na tržište generičkih vrsta ovog proizvoda u Kanadi.
Prisustvo lijeka Plavix® na svjetskom tržištu
U Sjedinjenim Američkim Državama, Plavix® je u trećem kvartalu povratio svoje mjesto na tržištu, nakon što je na njegovu prodaju još od 8. avgusta 2006 uticalo uvođenje i plasiranje na tržište generičkih verzija. Prodaja ovog proizvoda dostigla je cifru od $1.083 miliona, u odnosu na $477 miliona u trećem kvartalu 2006. godine. U devet mjeseci zaključno sa krajem septembra, prodaja lijeka Plavix® porasla je za 23.9% i iznosi $2.892 miliona.
FDA je septembra mjeseca dala odobrenje za tablete Plavix® od 300mg koje će olakšati davanje udarne doze pacijentima sa akutnim koronarnim sindromom, po preporukama (skupa sa aspirinom) koje su dali American College of Cardiology i American Heart Association.
U Evropi je neto prodaja lijeka Plavix® u trećem kvartalu bila 6,6% viša i iznosila je €450 miliona, iako na prodaju još uvijek utiče paralelni uvoz artikala u Njemačku.
U ostatku svijeta, prodaja ovog proizvoda bilježi znatan porast od 23,8%, i iznosi €213 miliona.
9 mjeseci zaključno sa septembrom 2007. godine
Za devet mjeseci zaključno sa septembrom 2007. godine, neto prodaja ostvarena od strane sanofi-aventisa iznosila je €21.141 miliona, što predstavlja porast od 0,6% na osnovu prijavljenih podataka.
Troškovi vezani za istraživanje i razvoj porasli su za 1,5% (4,4% zanemarujući uticaj deviznog kursa).
Usklađeni neto prihod bio je manji za 0,3% i iznosio je €5.648 miliona, dok je usklađena zarada po dionici (usklađeni EPS) bila €4,18 (smanjenje od 0,7% u odnosu na €4,21, što predstavlja zaradu za devet mjeseci 2006. godine), na osnovu prosječnog broja izdanih dionica od 1.350,8 miliona za devet mjeseci zaključno sa septembrom 2007. godine i 1.346.1 miliona za devet mjeseci zaključno sa septembrom 2006. godine.
sanofi aventis / eKapija
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.