Sberbank ide u rebranding, obećava dvostruko veće investicije

29.04.2021. 08:19 / Izvor: Akta.ba
Sberbank ide u rebranding, obećava dvostruko veće investicije

Najveća ruska banka izbacila je riječ "banka" iz svog imena i obećava udvostručenje ulaganja u narednih nekoliko godina na 4 milijarde dolara za više akvizicija i ulaganja.

Najveća ruska banka izbacila je riječ "banka" iz svog imena i obećava udvostručenje ulaganja u narednih nekoliko godina na 4 milijarde dolara za više akvizicija i ulaganja, javlja seebiz.

Vodeća ruska maloprodajna banka preimenovala se u samo "Sber", izbacivši riječ "banka" iz svog imena, ali promjena zapravo nije nastupila. Uprava sada pojačava svoj napor za rebrendiranjem i obećala je udvostručiti ulaganja u izgradnju svog novog ekosistema "banka plus sve ostalo" u naredne tri godine.

Prvi zamjenik izvršnog direktora Sbera Lev Khasis razgovarao je s novinarima u sklopu događaja posvećenog rebrandiranju SBER-ovog nedavno stečenog tržišta goods.ru kao SberMegaMarket, i ušao u neke detalje o planovima banke, izvještava bnintellinews.

Povezivanje robe goods.ru viđeno je kao važan dodatak Sberovom digitalnom ekoistemu nakon što je potpisao memorandum o namjerama o zajedničkom razvoju tržišta, koji kontrolira glavni prodavatelj elektronike M.Video-Eldorado.

Sber se također pokušao povezati s Yandexom, najvećom i najcjenjenijom europskom online kompanijom, ali razgovori su okončani bez dogovora u lipnju prošle godine.

Očekuje se da će ulaganja Sbera u projekte nebankarskog ekosustava porasti sa 150 milijardi rubalja (2 milijarde dolara) u 20. godini na 300-350 milijardi rubalja (4 milijarde dolara), prema Khasisu.

Veliki dio stvaranja SberMegaMarket-a koji bi trebao udovoljiti svim potrebama i željama potrošača bit će povezan s postojećim Sber-ovim poduzećem za dostavu namirnica, SberMarketom, kao i integriran sa SberLogistics-om.

Zauzvrat, očekuje se da će SberMarket ove godine postati neprikosnoveni lider na ruskom tržištu dostave namirnica u sve konkurentnijem poslu, a trenutno ga vodi X5 Retail Group.

Gotovo svi vodeći lanci supermarketa u Rusiji imaju ambiciozne planove da svoje poslovanje stave online i nove korisnike u maloprodaji i e-namirnicama - najbrže rastućem dijelu ruskog cvjetajućeg sektora e-trgovine - koji su usredotočeni na velike popuste, a podsektor čine još konkurentnijim.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital