al

Kapital / IZVJEŠTAJI

Semir Botić, direktor kompanije Vaillant: Ključ uspjeha vidimo u izrazito uspješnim odnosima sa partnerima

05.02.2010. 14:22 / Izvor: eKapija.BA

Rođendansku 2009. godinu Vaillant je slavio pod geslom "135 godina tradicije, kvalitete i inovacije". Također, prošlu godinu Vaillant-a obilježila je i dodjela priznanja Superbrenda za Bosnu i Hercegovinu gdje je kao svjetski brend, primivši to prestižno priznanje, potvrdio svoj neupitni kvalitet i na BiH tržištu.

U Bosni i Hercegovini, kaže direktor Semir Botić u razgovoru za poslovni portal eKapija.ba, Vaillant je sebi odredio dvije glavne ciljne skupine prema kojima određuje i svoje promotivne aktivnosti.

Prvu skupinu čine svi Vaillantovi poslovni partneri s kojima je stvoren gotovo porodični odnos.

(Borut Zemljič, Semir Botić, Amela Mehić)

Naime, ključ svog uspjeha Vaillant vidi u izrazito uspješnim ličnim odnosima sa partnerima čime prati logičan slijed porodičnih vrijednosti koje je još Johann Vaillant postavio, a koje se ogledaju i time da je Vaillant Group još uvijek u vlasništvu porodice Vaillant.

Razna druženja, redovne posjete, školovanja, zajednička putovanja, nagradne igre, program posebne pažnje, podrška u poslovanju, prigodni darovi, te snabdjevanje radnom odjećom i alatom samo su neke od aktivnosti kojima Vaillant njeguje svoj odnos prema poslovnim partnerima.

Sve navedene aktivnosti provode se kroz Klub Instalatera Vaillant, Vaillant Servis Sistem, besplatni časopis Vaillant plus, Vaillant newsletter, Vaillant Edukacijski Centar te internet stranice za poslovne korisnike.

Drugu veliku ciljnu skupinu čine Vaillantovi direktni korisnici proizvoda. Pristup ovoj skupini pored klasičnih promotivnih aktivnosti ogleda se, također, na što više neposrednih kontakata kao što su dostupnost Vaillantovih uposlenika, davanje savjeta i preporuka te brzo rješavanje postavljenih upita, internet stranice za direktne web upite, sajamski nastupi, izložbeno-prodajni saloni, besplatna dostava audio vizualnog materijala te informacije o štednji i energetskoj učinkovitosti.

"Vaillant vodi računa i o jedinstvenoj prepoznatljivosti svojih ovlaštenih partnera putem unificiranog izgleda prodajnih mjesta, vozila i samog nastupa servisera i instalatera kako bi korisnici bili sigurni u svom izboru. Za neprekidno unapređenje svojih usluga i proizvoda Vaillant dodatno provodi na razini grupe i anketiranje zadovoljstva krajnjih korisnika", kaže Semir Botić, direktor kompanije Vaillant.

Vaillantov udarni proizvod već dugi niz godina je zidni plinski uređaj, kombinovani uređaj koji objedinjuje grijanje i pripremu potrošne tople vode. Rast kondenzacijske tehnologije ujedno obuhvata i rast kondenzacijskih zidnih plinskih uređaja koji su se pokazali odličnim odgovorom na evropsko zakonodavstvo o energetski učinkovitim proizvodima.

Vaillant u svom proizvodnom programu nudi kompletna rješenja za individualne zahtjeve – od protočnih grijača vode, zidnih uređaja samo za grijanje, kotlova, kombinovanih kotlova sa spremnicima vode te kompaktnih uređaja (uređaj za grijanje s integrisanim spremnikom vode), koristeći pritom plin, struju i ulje.

(Kondenzacijski kombinirani uređaj za grijanje i pripremu potrošne tople vode)

Proizvodni program ove kompanije također obuhvata regulacijski program (klasični i interaktivni), radijatore, dimovodne sisteme za najrazličitije izvedbe, ventilacijske i klima-uređaje kao i solarne kolektore, fotonaponske ćelije i toplotne pumpe. Vaillant ne nudi samo uređaje nego kompletna sistemska rješenja.

Usmjereni na obnovljive izvore energije

Svjetski trend rasta cijena energenata, sve veća ekološka svijest te nove regulative i smjernice Evropske Unije samo su potvrdili da je Vaillant sa svojim usmjerenjem na obnovljive izvore energije na ispravnom putu. Pritom Vaillant se usredotočio na razvitak dvaju proizvodnih skupina, a to su solarni sistemi i toplinske pumpe (koristeći akumuliranu toplinu iz zemlje, dubinske vode ili zraka).

Paralelno Vaillant radi i na budućim projektima kao što su zeolit toplinska pumpa i uređaj na gorivne ćelije.

Osim samih uređaja, Vaillant uvodi i novi pristup prodaji.

"Više se ne prodaju samo "goli" uređaji nego nastoji ponuditi kompletne sisteme, tzv. pakete koji ovisno o proizvodu sadrže osim uređaja i sve ostale potrebne komponente za određeni ugradbeni zahtjev (npr. Solarni paketi) ili čak prate korisnika od samog idejnog projekta, preko izbora uređaja i ugradnje sve do redovnog godišnjeg održavanja", pojašnjava Botić za portal eKapija.ba.

(Vakuumski cijevni kolektor)

Osim proizvodnog programa, kaže Botić, Vaillant sve više ulaže i u usluge, tako je Vaillant jedina marka koja u Bosni i Hercegovini sa svojom mrežom ovlaštenih servisa pod nazivom Vaillant Servis Sistem stoji korisnicima na raspolaganju 365 dana u godini. Servisne radionice organizirane su na bazi "Ugovora o servisnoj djelatnosti", iz koje proizilaze prava i obaveze ovlaštenih servisera.

Serviseri se školuju i obučavaju putem Edukacijskog centra te tako mogu odgovoriti na sve zahtjeve koji se pred njih postavljaju, kvalitet, učinkovitost, brzu i tačnu uslugu.

Istima je svakodnevno dostupan izvrsno opskrbljen konsignacijski lager rezervnih dijelova "Vaillant d.o.o.", na kojem se nalaze dijelovi za uređaje stare i preko 15 godina (obaveza je imati dijelove za uređaje stare 10 godina od datuma posljednje proizvodnje).

U cilju pospješenja zadovoljstva krajnjih korisnika Vaillant je na području Bosne i Hercegovine osposobio 100 takvih servisa.

Danas Vaillant Servis čini najbolju servisnu organizaciju ne samo u oblasti grijanja već i šire.

Instaliranje i montaža Vaillant aparata uspješno se provodi pomoću instalatera koji čine Klub instalatera Vaillant. Distribucija Vaillant proizvoda se vrši neposredno preko tri najveća uvoznika Luk d.o.o. Sarajevo, Termocommerce d.o.o. Mostar i Vokel d.o.o. Posušje, pa sve do manjih distributivnih operatera koji se mogu naći na prostoru Bosne i Hercegovine.

"Što se tiče 2010. godine nastojat ćemo zadržati liderstvo koje smo i do sad imali sa oko 80 posto učešća u tržišnom dijelu te uvođenje novih prizvoda kako bi proširili prodajnu paletu, tako da bi mogli odgovoriti svim zahtjevima iz oblasti grijanja i hlađenja. Također radimo na produbljivanju emotivnih veza sa krajnjim korisnicima kroz uvođenje raznih klubova koji će istim svakako pružiti dodatni komfor i osjećaj sigurnosti kada je upitanju logistika, tj. servis", kazao je Botić na kraju razgovora.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Kapital