Šesta Mastercard studija: Nove tehnologije kao tema razgovora o plaćanjima

25.02.2019. 12:39 / Izvor: Akta.ba
Šesta Mastercard studija: Nove tehnologije kao tema razgovora o plaćanjima

Šesta Mastercard studija o digitalnim plaćanjima naglašava trendove na društvenim mrežama u vezi sa većom kupovnom moći dostupnom potrošačima.

Želite li da u pokretu uzmete kafu ili preuzmete pošiljku? Niste sami. Danas, više nego ikada prije, ljudi žive digitalnim - i mobilnim - životima i očekuju da budu u mogućnosti da plate za svoje potrebe na način koji se poklapa sa njihovim "always on" načinom razmišljanja – ovo je zaključak izveden iz razgovora na društvenim mrežama predstavljen u okviru Mastercard studije o digitalnim plaćanjima za 2019. godinu.  

Mobilna plaćanja zauzimaju više od 27% svih razgovora na društvenim mrežama u vezi sa plaćanjima, pri čemu se broj njihovih pominjanja povećao za 20% u odnosu na prethodnu godinu. Pominjanja mobilnih novčanika su se više nego udvostručila od 2018. godine. 

Mastercard studija se sprovodi već šest godina i razvijena je u partnerstvu sa PRIME Research agencijom, a novo izdanje je analiziralo više od 3,3 miliona razgovora tokom prošle godine na nekoliko društvenih mreža uključujući Tviter, Fejsbuk, Instagram i Veibo. 

Interesovanje za nove tehnologije 

Ljudi traže nove tehnologije koje bi imale uticaj na njihove živote. Samo u proteklih godinu dana, pominjanja takvih tehnologija na društvenim mrežama povećala su se za 30 posto u poređenju sa prethodnom studijom. Danas je skoro 20% svih razgovora o mobilnim plaćanjima fokusirano na beskontaktna plaćanja i mobilne novčanike. Osim ovih primarnih tehnologija, potrošači su zainteresovani za to kako će vještačka inteligencija, QR plaćanja i prenosivi uređaji uticati na njihove živote. 

Sve u svemu, ljudi imaju pozitivan stav prema novim tehnologijama. Praktično svi razgovori (95%) o mobilnim novčanicima bili su pozitivni u tonu, a 30% njih je isticalo brzinu, efikasnost i jednostavnost korištenih proizvoda. 

Usvajanje mobilnih plaćanja vidljivo je na tržištima širom Azije i Afrike. Indija je tržište koje sa 30 posto svih pominjanja dominira u onlajn razgovorima na temu korištenja i potencijala mobilnih novčanika, posebno u domenu javnog prevoza i korištenja QR plaćanja, gdje se posebno pominju Masterpass i PaytmKR u Indiji. SAD su na drugom mestu u pogledu razgovora potrošača o mobilnim novčanicima (10 posto). 

Spokojni i spremni za akciju

Kada je riječ o analiziranim razgovorima, jasno je da se potrošači i dalje fokusiraju na sigurnost svog novca i zaštitu svojih podataka kao osnovni zahtjev. U svojim objavama, ljudi ističu da prepoznaju vrijednost novih tehnologija u osiguravanju bezbjednosti mobilnih plaćanja. 

Kada se posmatraju nove tehnologije: 

• Tema o biometrijskim plaćanjima je dosegla potencijalnih 111 miliona ljudi, prvenstveno zbog interesovanja za glasovna plaćanja i skenere za otiske prstiju; 

• Tokenizacija i njena ključna uloga u podržavanju i zaštiti plaćanja svih vrsta bila je uključena u razgovore koji su dosegli potencijalnu publiku od 11 miliona potrošača. 

Iako su najnovije vijesti o zloupotrebi podataka generisale jednu petinu razgovora vezanih za podatke, još 13 posto tih razgovora ukazalo je na potencijal digitalnih sigurnosnih tehnologija, uključujući i blockchain, tokenizaciju i biometriju.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital