Škoda Servis Challenge: Na međunarodnom takmičenju BiH među prvih 10

21.04.2011. 12:33 / Izvor: eKapija.ba
Škoda Servis Challenge: Na međunarodnom takmičenju BiH među prvih 10

Indeks lojalnosti kupaca Škoda modela u Bosni i Hercegovini je 98,3, pokazuje zadnje istraživanje agencije Valicon. Ovo istraživanje ASA AUTO već godinama provodi među svojim kupcima, u okviru trgovačko-servisne mreže u BiH.

"Rezultati istraživanja pokazuju visok stepen lojalnosti kupaca Škode, ali i zadovoljstvo uslugom koju dobivaju u ovlaštenim salonima i servisima", ističe Erdal Čorbo, rukovodilac Postprodaje ASA AUTO, te dodaje da je zadovoljstvo kupaca u fokusu djelovanja, i da kontinuirano osluškuju potrebe kupaca, te traže za njih najbolja rješenja“.

Zadovoljstvo kupaca u BiH uslugama u Škoda servisima dodatno ilustruje i plasman bh. predstavnika na prvom međunarodnom takmičenju Škoda servisa održanom nedavno u Češkoj Republici. Takmičenje pod nazivom "Škoda Servis Challenge" predstavlja testiranje znanja u području pružanja usluga kupcima, a sudionici se takmiče u dvije kategorije: najbolji servisni tehničar i najbolji servisni savjetnik.

Na ovom takmičenju Bosnu i Hercegovinu su predstavljali pobjednici domaćeg takmičenja: Mirzet Šabić (Škoda centar, Bihać), kao najbolji servisni savjetnik i Aleksandar Milanović (Univerzal, Bijeljina) kao najbolji servisni tehničar. Tim je predvodio Dario Krajina iz ASA AUTA.

"Takmičenje je odlična stvar za nas koji smo u ovom poslu. Svi smo tu, imamo iste probleme i prepreke, ali na ovaj način razmjenjujemo iskustva sa kolegama iz struke, te zajedno pronalazimo nova rješenja za bolje poslovanje", ističe Šabić iz Bihaća.

Trodnevno takmičenje završilo je odavanjem priznanja najboljim. Predstavnici BiH su se našli među top deset timova u cijelom svijetu, što pokazuje konkurentnost usluga i proizvoda u BiH kada je cjelokupno automobilsko tržište u pitanju. Osvojili su deveto mjestu u konkurenciji 32 ekipe.

"Cilj je bio ući među prvih deset, što smo i uspjeli. Slijedeće godine idemo po pobjedu", kaže Milanović, predstavnik Univerzala iz Bijeljine.

"Godišnje međunarodno takmičenje Škoda servisa dodatno nas motivira da stalno unapređujemo vještine i proširujemo znanja što istovremeno znači i poboljšanja kvaliteta usluge u ovlaštenim Škoda servisima", dodaje Čorbo.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital