U Općini Novi Grad u prošloj godini riješeno 13.684 upravnih predmeta

Kapital / IZVJEŠTAJI

U Općini Novi Grad u prošloj godini riješeno 13.684 upravnih predmeta

29.01.2020. 08:27 / Izvor: Akta.ba

Jedinstveni općinski organ uprave Općine Novi Grad Sarajevo, između ostalog, u protekloj je godini, radio i na upravnom rješevanju 16.732 zahtjeva građana (pravnih i fizičkih lica). Izvještaj o procentu riješenosti, koji je jučer predstavljen Općinskom vijeću naišao je na pozitive ocjene.

Procentualno je riješeno 82 posto prvostepenih upravnih predmeta, koji se odnose na izdavanje različitih vrsta uvjerenja iz matičnih evidencija, uvjerenja o bračnom statusu, upisu u matične evidencije, kućnih listi i drugih uvjeranja iz službenih evidencija Općine, donošenju rješenje iz nadležnosti službi za urbanizam, inspekcijske poslove, boračka i socijalna pitanja.

Svaki zahtjev za vođenje upravnog postupka je zahtjev stranke da dobije rješenje kojim traži regulisanje nekog svog statusa, prava koje su mu predvidjeli materijalni propisi.

"Izvještaj se odnosi na rješevanje prvostepenih upravnih predmeta u kojima je postupak pokrenut po zahtjevu, dakle kada se građani obraćaju zahtjevom za ostvarivanje svojih prava nadležnom općinskom organu iz svih segmenata same uprave. U tom izvještajnom periodu rješavano je ukupno 16.732 zahtjeva građana (pravnih i fizičkih lica). Od toga je ukupno riješeno 13.684 predmeta, tako da je ukupan procenat riješenosti predmeta u prvostepenom upravnom postupku po zahtjevu građana 82 posto", kazala je Mersa Kustura, sekretar Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Novi Grad Sarajevo. Pored upravnog rješavanja, na zahtjev građana, rješevana su 423 zahtjeva po službenoj dužnosti, to se odnosi na izdavanje različitih uvjerenja iz bračnog stanja, državljanstva, kućnih listi i sl.

2.243 zahtjeva u postupku revizije

Primljeno je 2.243 zahtjeva ljudi koji su tražili ostvarivanje prava u priznavanju određenih zakonskih prava u postupku revizije, a koji se uglavnom odnose na prava iz boračko - invalidske i socijalne zaštite. To su tzv. redovne revizije koje se vrše početkom septembra, a predaja zahtjeva traje dva mjeseca, odnose se na dječiji dodatak, tuđu njegu i pomoć, civilne žrtve rata i sl.

"Sve služba za upravu su ostvarile imponzantan rezultat u procentu riješenosti predmeta. Prije svega Služba za boračka pitanja, rad, socijalna pitanja i zdravstvo koja je ostvarila procenat riješenosti od 99 posto, iako je u protekloj godini donesen Zakon o demobilisanim pravima, pa su rješevali kao nadležni organ u prvostepenom postupku i ogroman broj zahtjeva demobiliziranih boraca na esencijanu naknadu, isto tako dobar procenat je ostvarila je i Služba za privredu i lokalni ekonomski razvoj, čiji procenat riješenosti predmeta je 98 posto, kao i Služba za opću upravu u kojoj se regulišu građanska stanja i donose rješenja koja regulišu predmetnu oblast, stepen riješenosti je 98 posto. Inspekcija je na stepenu od 100 posto riješenosti predmeta, dok je Služba urbanizma sa svoja četiri odsjeka 78 posto riješenosti. To je imponzantan rezultat, jer je najveći broj predmeta iz oblasti legalizacije, koji nisu riješeni u prethodnom periodu, jer nisu bila riješena neka prethodna pitanja, a njihovim rješavanjem stvorili su se uslovi da se i tu poveća stepen riješenosti", naglasila je Kustura.

U protekle dvije godine procenat riješenosti upravnih predmeta povećan je za 10 posto, a u tom poslu, ističe Kustura, veliki napor su dali državni službenici, voditelji postupaka, ali i njihove kolege državni službenici iz oblasti urbanizma, bez čijih se stručnih nalaza, mišljenja vještaka građevinske, arhitektonske ili geodetske struke ne bi moglo donijeti niti jedno rješenje.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Kapital