Kapital / BANKARSTVO

Valicon istraživanje: Klijenti najzadovoljni Sberbank BH digitalnim bankarstvom

26.07.2021. 11:14 / Izvor: Akta.ba

Prema istraživanju kompanije za ispitivanje tržišta Valicon korisnici Sberbank BH mobilnog i internet bankarstva najviše preporučuju navedene aplikacije na bankarskom tržištu.

Klijenti Sberbank BH najzadovoljniji su aplikacijama mobilnog i internet bankarstva, te ih najviše preporučuju svojim prijateljima. Najviše su općenito zadovoljni sa sigurnošću, načinom aktivacije ili pristupa aplikaciji, ali i tehničkom funkcionalnošću, te izborom usluga koje se mogu obaviti. To je pokazalo istraživanje kompanije za ispitivanje tržišta Valicon o zadovoljstvu i navikama korisnika mobilnog i internet bankarstva na bankarskom tržištu realizovanom u junu mjesecu sa fokusom na zadovoljstvo korisnika rješenjima koje nude banke, glavnim razlozima nezadovoljstva korisnika, te koliko se koriste online servisi na tržištu.

Prednosti digitalnog bankarstva su brži uvid u finansije i troškove, izbjegavanje odlaska u banku, dostupnost 24/7 te brži i lakši kontakt sa bankom, kao i sigurnost i jednostavnost.

"Korištenjem pametnog mobilnog telefona sve je na dohvat ruke, bez obzira gdje se nalazite. Zato je Sberbank posebnu pažnju posvetila izradi mobilne aplikacije koja nudi bankarska i druga funkcionalna rješenja u skladu sa današnjim potrebama klijenata, što uključuje slanje novca kontaktima iz telefonskog imenika ili doplatu prepaid broja telefona", ističe Vedran Peršić, direktor marketinga i komunikacija Sberbank BH. "Raduju nas reakcije naših klijenata i nastavit ćemo sa unapređenjima digitalnih usluga."

Visoko zadovoljstvo Sberbank BH korisnika mobilnim i internet bankarstvom se ogleda i u namjeri da ove aplikacije preporuče svojoj porodici, prijateljima i poznanicima što radi čak 64% korisnika.  

Pregled stanja na računu (87%), pregled izvoda (57%), te plaćanje računa (49%) su tri najčešće korištene usluge Sberbank korisnika mobilnog bankarstva. Za analizu ličnih troškova aplikaciju koristi 43%, dok  trećina navodi da vrši plaćanje elektronskih računa, te praćenje potrošnje po kreditnim karticama.

Velika većina korisnika Sberbank (87%) je zadovoljna učestalošću obavještavanja od strane banke, a među Sberbank korisnicima nema onih koji smatraju da je obavještavanje od strane Sberbank prečesto.

Bez obzira na učestalost, korisnici najvećih banaka na tržištu općenito preferiraju komunikaciju digitalnim putem, i to najviše e-mail obavještavanja, nakon toga Viber i SMS poruke.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital