Završen "No Limit Sarajevo Advertising Festival" - 11 nagrada za kreativnu oazu Via Medije

04.03.2009. 11:51 / Izvor: eKapija.ba
Završen 'No Limit Sarajevo Advertising Festival' - 11 nagrada za kreativnu oazu Via Medije

"4. No Limit Advertising Festival" održan je 27.02. u Sarajevu u Domu mladih, gdje su dodijeljene nagrade najboljim reklamnim agencijama u Bosni i Hercegovini. Kreativci iz Via Medije su čak u jedanaest navrata imali priliku izlaziti na pozornicu po svoja zlatna i srebrna priznanja.

U konkurenciji od 256 radova prijavljenih u oko četrdeset kategorija, Via Media je odnijela nagrade u nekim od najvažnijih, kao što su: kategorija cjelovitih oglašivačkih kampanja, autorska muzika u oglašavanju, fotografije u oglašavanju, te kategorija najbolje ambalaže.

- Posebno smo ponosni na zlatnu i srebrnu nagradu koju smo dobili u kategoriji integriranih oglašivačkih kampanja, i to za kampanje "Otkrij drugu stranu" i "125 godina Drine" rađenih za naše klijente Mobis electornic i Fabriku duhana Sarajevo. S druge strane, raduje me i činjenica da smo bili najbolji i u nešto neformalnijim kategorijama, kao što su kategorija korporativnih print oglasa i kategorija najboljeg poslovnog poklona, u kojima smo zaista pokazali koliko smo maštoviti, jedinstveni i neponovljivo drugačiji, istaknula je Vesna Beganović, generalna direktorica Via Medije.

Nagrada za najbolju autorsku muziku je pripala Nenadu Kovačeviću za promo film Fabrike duhana Sarajevo, dok su najbolje fotografije napravljene za potrebe Naked.TV projekta, a najbolja ambalaža za ASA Pakete i Lakin CD.

- I na ovom festivalu smo pokazali da zaista uspijevamo raditi u skladu sa našom korporativnom misijom, a to je da budemo mjesto na kojem izviru i sa kojeg dolaze kreativne ideje, dodao je Goran Marković, Senior Designer.

Popis osvojenih nagrada:

1. Zlatni Media Marketing u skupini „Autorska muzika u oglašavanju“ za muziku „FDS promo film“ (Nenad Kovačević); klijent: Fabrika duhana Sarajevo

2. Zlatna nagrada u skupini „Korporativna oglasna sredstva“ – kategorija „Vizualni identitet robnih marki“ za „ASA Pakete“; klijent: ASA Group

3 Zlatna nagrada u skupini „Korporativna oglasna sredstva“ – kategorija „Poslovni pokloni“ za „Via Media Box“

4. Zlatna nagrada u skupini „Štampani oglasi“ – kategorija „Korporativno oglašavanje“ za oglas „Killing Me Microsoftly“

5. Zlatna nagrada u skupini „Cjelovite oglašivačke kampanje“ za kampanju „Otkrij drugu stranu“; klijent: Mobis electronic

6. Velika nagrada sveukupni pobjednik u skupini „Štampani oglasi“ za oglas „Killing Me Microsoftly“

7. Srebrna nagrada u skupini „Cjelovite oglašivačke kampanje“ za kampanju „125 godina Drine“; klijent: Fabrika duhana Sarajevo

8. Srebrna nagrada u skupini „Odbijeni radovi“ za plakat „Sex“; klijent: BH Telecom/BHT

9. Srebrna nagrada u skupini „Fotografije u oglašavanju“ za fotografije „Naked.TV“ (Mirza Hasanefendić); klijent: BH Telecom

10. Srebrna nagrada u skupini „Direktni marketing“ – kategorija „Ambalaža“ za „Laka CD“; klijent: BHR

11. Srebrna nagrada u skupini „Direktni marketing“- kategorija "„Oprema prodajnih mjesta“ za "As Asova / Aura extra"; klijent: Fabrika duhana Sarajevo

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital