Akcijski plan za tvrtke – kako preživjeti razdoblje Corona krize?

15.03.2020. 12:18 / Izvor: Agencije
Akcijski plan za tvrtke – kako preživjeti razdoblje Corona krize?

Vaši poslovni suradnici će biti tu i nakon što prođe ova situacija i bitno je da budete maksimalno korektni prema svima, što najviše uključuje transparentnost jer se tu radi o financijskoj egzistenciji mnogih ljudi.

Vodič za male poduzetnike kako se ponašati za vrijeme ove krize

Cilj plana je pomoći ekosustavu da ostane stabilan i da male uslužne kompanije prežive.

Sigurno će biti profitera koji će htjeti zaraditi kratkoročno, no treba ih izbjegavati i upozoriti ih da sada nije vrijeme u kojem se gleda zarada, već preživljavanje.

Vaši poslovni suradnici će biti tu i nakon što prođe ova situacija i bitno je da budete maksimalno korektni prema svima, što najviše uključuje transparentnost jer se tu radi o financijskoj egzistenciji mnogih ljudi.

Ako svi zajedno ravnomjerno podnesemo teret novonastale situacije, i poslodavci i posloprimci, imat ćemo se gdje vratiti nakon stabilizacije i normalizacije poslovanja.

Projekcija novčanog tijeka u iduća 2 tjedna, 4 tjedna, 8 tjedana, 12 tjedana

Projekcija troškova u idućem razdoblju

Transparentna komunikacija s radnicima o planovima za iduće razdoblje

Organizirati rad za koji nije potreban dolazak na lokaciju – omogućiti radnicima osnovna sredstva za rad 

Ako problem s novčanim tijekom dolazi za tjedan, dva, ODMAH s radnicima dogovoriti dopuste i po potrebi NEPLAĆENE dopuste, cilj je smanjiti troškove i sačuvati radna mjesta. U ovom periodu je važno da radnici imaju za osnovne troškove života, ponajviše hranu i potrepštine.

NE SMANJIVATI RADNICIMA PLAĆE BEZ ANEKSA UGOVORA O RADU

Marketinške i slične aktivnosti smanjiti na minimum i obraćati pažnju na ispunjavanje KPIs; imati razumijevanja za marketinške agencije, cijene oglašavanja će najvjerojatnije pasti, no ne smijemo ih iskorištavati jer i oni moraju preživjeti

Transparentno pričati s kupcima i dobavljačima, biti razuman u prijedlozima

Odobriti kratkoročni moratorij plaćanja kupcima

Tražiti kratkoročni moratorij plaćanja ključnim dobavljačima

Objasniti dobavljačima koji nisu ključni kako će biti kašnjenje u plaćanjima

Država treba s bankama dogovoriti moratorij na kredite (fizičkim i pravnim osobama)

Ako je moguće, dogovoriti kratkoročno sniženje cijene ili odgodu plaćanja najma poslovnog prostora ili ga u potpunosti otkazati ako je značajan trošak

Imati strpljenja i razumijevanja za sve što dolazi

Želja nam je ovim planom spasiti što je moguće više poslovnih subjekata koji ulaze u jako izazovno razdoblje, a posljedično tome i radna mjesta. Želimo se svi pripremiti na vrijeme i smanjiti posljedice koje će malo poduzetništvo trpiti.

 

( Žene i novac ) 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera