Karijera / TIPS AND TRICKS

(GMS) Tips&tricks - Šta je a šta nije Mystery shopping

19.12.2007. 10:32 / Izvor: eKapija.ba

MYSTERY SHOPPING JE SNIMKA KUPČEVOG ISKUSTVA.

MYSTERY SHOPPING NIJE TRAŽENJE GREŠAKA!

Zadatak tajnog kupca nije uhvatiti prodavače kako nešto pogrešno rade, već opisati kupovno iskustvo pružajući pritom objektivne informacije o tome šta se dogodilo, a šta nije.

Nećemo ostati bez posla ako je sve u redu i ne pronađete niti jednu grešku!

MYSTERY SHOPPING NIJE BRZA I LAKA ZARADA tj. nije prilika da se dobije novac ni za što već predstavlja zabavan način da se nešto zaradi u slobodno vrijeme pružajući povratne informacije o kvaliteti usluge radeći ono što biste i inače radili. Iako je zabavan, mystery shopping je ozbiljan posao jer se kompanije/tvrtke oslanjaju na dobivene rezultate prilikom donošenja važnih odluka veznih za marketing, oglašavanje, zapošljavanje, edukaciju, uvođenje standarda i sl.

MYSTERY SHOPPING NIJE ŠPIJUNIRANJE RADNIKA već je prilika da kompanije/tvrtke saznaju kako ih vide kupci. Uposlenici bi trebali biti upoznati sa svrhom i ciljevima mystery shoppinga, ali ne i sa tačnim terminima njegovog provođenja.

Za mystery shopping se josh kaze „oči kupaca, uši menadzmenta“

MYSTERY SHOPPING NIJE SLANJE NAPORNIH I ZAHTJEVNIH TAJNIH KUPACA

već mjerenje kupovnog iskustva tipičnih prosječnih potrošača.

MYSTERY SHOPPING SE TEMELJI NA ČINJENICAMA, A NE NA SUBJEKTIVNIM MIŠLJENJIMA!

KO SU TAJNI KUPCI?

Tajni kupci su osobe koje na anonimnoj osnovi, prema unaprijed definisanim kriterijima objektivno i detaljno ocjenjuju kvalitetu usluge.


KOJE SU OSOBINE NUŽNE ZA POSAO TAJNOG KUPCA?

  • pouzdan
  • objektivan
  • iskren
  • organiziran
  • obraća pažnju na detalje
  • temeljit
  • fleksibilan
  • tačan
  • slijedi dobivena uputstva
  • dobar pisac
  • kompjutorski pismen

GDJE SE IDE NA ZADATKE KAO TAJNI KUPAC?

Najčešće su to maloprodajne prodavnice, banke, auto saloni, a mogu biti i hoteli, restorani, fast food lanci i drugi pružatelji usluga.

KAKO KOMPANIJE/TVRTKE KORISTE REZULTATE MYSTERY SHOPPINGA?

· za nagrađivanje najboljih radnika

· edukaciju radnika

· ispravljanje uočenih problema

· usporedbu s konkurencijom

· poboljšanje kvalitete usluge

autor: Amra Hašimbegović

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera