Iz mog ugla: Špela Oblak, direktorica agencije Luna TBWA

27.02.2013. 12:32 / Izvor: eKapija.ba
Iz mog ugla: Špela Oblak, direktorica agencije Luna TBWA

Zašto klijenti ne biraju agencije koje im odgovaraju po prodornim idejama koje stvaraju u nekom dužem periodu, po ljudima koji rade u njoj, po vrijednostima koje zastupaju i žive, po finansijskoj stabilnosti...?

Zašto klijenti ne biraju agencije koje im odgovaraju po prodornim idejama koje stvaraju u nekom dužem periodu, po ljudima koji rade u njoj, po vrijednostima koje zastupaju i žive, po finansijskoj stabilnosti...?

Pripreme za 22. Slovenski festival oglašavanja SOF ulaze u završnu fazu. Kada na ovogodišnjem festivalu, na završnoj svečanosti, budu dodijeljene nagrade, bit će proglašena i Agencija godine. Tim proglašenjem će isteći godina u kojoj je agencija Luna\TBWA uživala sve prednosti te titule.

O tome šta je to priznanje značilo za Lunu piše Špela Oblak, direktorica Luna\TBWA, i regionalna direktorica, TBWA CEE Adriatic.

»Priznanje Agencija godine, koje smo osvojili na 21. Slovenskom festivalu oglašavanja, došlo je kao dodatna potvrda da radimo ispravno i da činimo najbolje za svoje klijente. Ta važna potvrda dolazi nam već dugi niz godina od strane klijenata koji sa nama ostaju dugoročno.

Potvrda neprestano dolazi i od kolega koji poštuju mogućnosti i podsticajni ambijent u Luni\TBWA te sve svoje znanje i ideje prelijevaju u svakodnevno stvaranje. Naravno da je priznajnje Agencija godine važno za svaku agenciju i mi smo mu se iskreno radovali.

Nekoliko je ključnih činjenica na tom putu do priznanja koje nas zasigurno definiraju kao agenciju. Nikada ne stvaramo ideje s ciljem da samo osvojimo nagrade. Svu energiju, znanje, nadahnuće i sposobnosti ulažemo u realne projekte za realne klijente. S klijentima radije dijelimo zadovoljstvo kada izuzetno uspješan projekat zaživi u stvarnosti i dostigne svoje ciljeve. Ako naknadno dođe i priznanje u obliku strkovne nagrade, tim je još ljepše.

Izuzetni rezultati, natprosječne ideje i iskreni odnosi se ne podrazumijevaju sami po sebi. Ciljevi klijenata su naš najvši prioritet, tome posvećujemo sve što znamo i možemo. Poštujemo jedno drugog i uspijevamo u timskom radu. Koristimo raznolikost i znanje cijele ekipe. Najbolji smo kada je klijent spreman na otvorenu partnersku saradnju, razmjenjujemo mišljenja, uzajamnu motivaciju, vodimo strateške razgovore. Duboko vjerujemo da se najbolje ideje rađaju kada su uspostavljeni takvi uslovi.

Kao agencija i kao pojedinci aktivni smo u širenju dobre prakse naše struke, jer jedino tako šira okolina može da raste i da se razvija. Sam naziv Agencija godine nam je donio dodatnu prepoznatljivost u strukovnoj javnosti, prije svega među onima koiji traže posao, ali dodatnog posla nije bilo. Često sam razmišljala zašto klijenti ne biraju agencije koje im odgovaraju po sastavu timova, po prodornim idejama koje stvaraju u nekom dužem periodu, po ljudima koji rade u njoj, po vrijednostima koje zastupaju i žive, po finansijskoj stabilnosti, po korektnom odnosu prema partnerima i dobavljačima, odgovornom odnosu prema sredini u kojoj živimo. Na kraju i po priznanjima i nagradama koje zaslužuju naše zajedničko poštovanje. To bi bila prava poruka svima koji su u taj proces uključeni. To bi bila prava podrška struci. Ubijeđena sam da bi na taj način svima skupa bilo lakše pa bi i rezultati od obostrane koristi bili izuzetni.«

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera