Nastanak mita "Društvene mreže ne pomažu poslovanju"

21.02.2020. 11:42 / Izvor: Akta.ba
Nastanak mita 'Društvene mreže ne pomažu poslovanju'

Kada biste otvorili profile svake firme čiji vlasnik / uposlenik širi gore navedene tvrdnje, garantujem da biste našli slike koje nisu kvalitetne.

U svijetu u kojem živimo danas, svi smo ili ćemo neizbježno naići na ljude koji govore svima koji ih žele saslušati kako “društvene mreže nemaju svrhu za ozbiljnije osobe” ili da su iste “samo još jedan način da narod gubi dragocjeno vrijeme, umjesto da nešto korisno radi”. Nema smisla dalje davati primjere, svi smo upoznali barem jednu ovakvu osobu.

Kada biste otvorili profile svake firme čiji vlasnik / uposlenik širi gore navedene tvrdnje, garantujem da biste našli slike koje nisu kvalitetne, da objave nisu redovne, da nema neke kohezije između postova i njihovog brenda, a da i ne spominjemo kakvim smo opisima slika svi sigurno svjedočili.

Šta je zapravo dovelo do nastanka ovog mita kod ljudi koji bi, u protivnom, trebali da “rasturaju” na društvenim mrežama, jačajući svoj brend / kompaniju kroz te gusto naseljene komunikacijske kanale?

Ne poznaju svoju publiku (target audience)

Ako pokušavate svoju poruku / cilj obznaniti cijelom svijetu, kako očekujete da dobijete ikakav feedback ili pratioce? Ovo je jednako trošenju svih vaših resursa, snage i vremena kako biste tu poruku prenijeli mrtvim predmetima. Ne znajući kome se obraćate, automatski sebe ograničavate od stvaranje bilo kakve veze s ljudima koje biste u protivnom mogli pretvoriti u klijente ili kupce.

Razumijevanje vaše ciljane publike (target audience) i njihovih želja, potreba kao i znanje gdje se tačno vi (ili vaša kompanija) uklapate u taj ekosistem je od krucijalne važnosti da biste vašu pojavu na društvenim mrežama pretvorili u nešto značajno za vaš biznis.

Nisu dosljedni

Kada je u pitanju svijet društvenih mreža, s obzirom na mnogobrojne algoritme koji utječu na pojavu vaših objava na ekranima korisnika istih, dosljednost je ključan dio razvijanja vaše publike / pratilaca.

Naravno, ovim ne pokušavam nikoga ubijediti da objavljuje nove članke, objave, slike i sl. svakog dana. Dosljednost na društvenim mrežama podrazumijeva stvaranje rasporeda koji vama odgovara (dnevno, svaka dva ili tri dana, sedmično…) i praćenja istog. Redovne objave, kao i informisanje vaše publike kroz duži period vremena vodi ka jačanju prisutnosti vašeg brenda na društvenim mrežama.

Jedini cilj im je da skupljaju pratioce

Dani skupljanja pratioca kao da ta cifra predstavlja neku posebnu moć ili status su davno prošli. Iako ogromni brojevi pratilaca izgledaju lijepo i stvaraju radost, možda čak i ponos u vama, ukoliko ti isti pratioci neće nikad postati kupci ili klijenti, nažalost, oni ne pomažu vašem brendu. „Napucavanje“ brojeva pratilaca, između ostalog, kvari i statistike kojima pokušavate dobiti neke dodatne informacije o vašoj publici.

Izvor: Uptrend

Ajdin B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera