Karijera / TIPS AND TRICKS

Pet malih savjeta za savršen uredski stol

26.12.2020. 10:53 / Izvor: Index.hr

Voljeli mi to ili ne, naš ured je naš drugi dom.

A upravo kako uređujemo svoj privatni prostor, trebali bi voditi računa i o uređenju svog kutka u uredu.

I tu se prije svega misli na radni stol, za kojim provodimo gotovo cijeli radni dan.

Čist i uredan stol, uređen prema našim željama i preferencijama, omogućit će da se osjećamo opuštenije i produktivnije, vjerovali ili ne.

Evo nekoliko korisnih savjeta:

1. Očistite ga

Prva stvar koju trebate učiniti je maknuti sav nered sa svog stola.

Prođite sve stvari koje su na njemu, bacite one nepotrebne te ga detaljno počistite.

2. Odaberite temu

Potražite inspiraciju na slikama s interneta, ako još uvijek nemate jasnu sliku u glavi kako želite da on izgleda.

Šta god izaberete, neka to bude ono što vam se sviđa i što je odraz vašeg osobnog stila.

3. Potrebne stvari

Što je sve potrebno na stolu? Treba li nam nešto za organizirati olovke i papire?

O čemu god da se radilo, nabavite sve što trebate, samo pazite da sve stvari budu donekle usklađene.

4. Ostavite mjesta

Budite svjesni prostora koji zauzimate.

Popunjavanje svakog kutka može uzrokovati i haos u glavi i mogli bi početi zaboravljati gdje ste šta stavili.

Napravite ugodno okruženje za rad, a ne svetište.

5. Održavajte red

To što ćete ga sad počistiti, ne znači da je posao gotov.

Održavanje reda vrlo je bitna stavka.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera