Pet savjeta za rad od kuće

15.10.2020. 11:14 / Izvor: Akta.ba
Pet savjeta za rad od kuće

Svjetska kriza izazvana koronavirusom, epidemija koja je ugrozila privredu donijela je novu paradigmu i prisilila kompanije na rad od kuće.

Svjetska kriza izazvana koronavirusom, epidemija koja je ugrozila privredu donijela je novu paradigmu i prisilila kompanije na rad od kuće. Iako će se mnogima činiti jednostavno rad od kuće će biti veliki izazov iz nekoliko razloga. Kompanije i pojedinci moraju odgovoriti na te izazove i upravo ćemo vam u ovom tekstu dati možda neke od korisnih smjernica kako se organizirati za rad od kuće.

S obzirom na cijelu situaciju vrlo je važno da zajedno sa svojim poslodavcem stvorite i adekvatan set softverskih alata za komunikaciju na daljinu, održavanje radne i timske atmosfere. Analize stručnjaka koji proučavaju rad na daljinu kao fenomen koji nam je donijela tehnologija preporučuju da unutar tima, ali i s vašim pretpostavljenima stvorite okruženje povećane komunikacije uz pomoć tehnologije i da uvedete mini kolegije ujutro na početku radnog dana, ali i na kraju radnog dana.

Najbolje je to obaviti nekim od videokonferencijskih alata kako biste se međusobno i vidjeli jer mnogima će ostanak kod kuće predstavljati i problem jer ljudi su socijalna bića koja vole i žele osobni kontakt. Družite se i sa svojim ukućanima ovo je izvanredna situacija i uobičajena pravila za rad od kuće ne vrijede.

Također, bitno je imati na umu pet važnih detalja kako ne biste psihički patili, a samim time i kako ne bi patio posao koji obavljate na daljinu. U nastavku teksta donosimo tih pet detalja.

1. Postavite lične ciljeve

Ako radite od kuće, morate se tjerati na neke stvari, da ne "zalutate" mislima. Odredite koliko vremena ćete nešto raditi, koliko će vam biti pauza i obavite te zadatke koje postavite.

2. Budite prisutni

Teško je održavati komunikaciju na daljinu, zato provjeravajte sve kanale za komunikaciju redovno. Ili, jednostavno, imajte namještene notifikacije tako da ispuštaju zvuk i da iskaču kao pop up, kako ne biste propustili bilo što.

3. Nosite cipele

Tako ostaje dojam kao da ste otišli na posao i onima kojima treba konstantno podsjećanje, to će biti iznimno korisno.

4. Hodajte

Uzmite si vremena i prošećite, to je dobro za razbristriti um, ali i dobro je za zdravlje.

5. Poseban prostor

Probajte osigurati prostor u kojem ne spavate kao onaj u kojem ćete raditi, čisto da napravite vizualnu promjenu te si ostavite utisak odvajanja privatnog od poslovnog.

Izvor: posao.hr

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera