Karijera / TIPS AND TRICKS

(TCC) Tips&Tricks - Motiviranje uposlenika kroz upravljanje organizacionom klimom

24.09.2007. 16:54 / Izvor: eKapija.ba

Svaka organizacija želi da njeni uposlenici optimalno obavljaju posao i da imaju visok stepen zadovoljstva. Postavlja se pitanje, kako postići taj ideal?

Koliko je na samim managerima?

Kompetencija u upravljanju klimom na poslu jednako je važna kao i tehnološko znanje o poboljšanju produktivnosti i zadovoljstva poslom.

"Upravljanje klimom" razlikuje se od tradicionalnih načina motiviranja radnika stoga što nastoji obratiti pažnju na bazične ljudske potrebe kroz :

• stvaranje pozitivnog radnoga mjesta

• stvaranje smislenog radnoga mjesta

Pozitivni vodi brigu o tome kako zaposlenici gledaju na sebe same, druge saradnike, upravu i organizaciju te koliko dobro ljudi rade zajedno. Najviše je usmjerena na psihosocijalni aspekt organizacijskog života. Pozitivno radno mjesto znači da je organizacija ugodno mjesto za rad gdje se ljudi slažu i poštuju.

"Smisleni" dio se bavi lajt-motivom organizacije – što je to zbog čega organizacija "živi" i što je zapravo pokreće. Usredotočen je na egzistencijalni motivacijski aspekt organizacijskog života. Smisleno radno mjesto znači da su odluke uprave i posao koji se obavlja smisleni. Zajedno, ova dva dijela menadžmenta klimom povećavaju zadovoljstvo poslom i produktivnost.

Za eKapiju, piše: Aida Dolić HR konsultant

aida@tcc.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera