Tri nova trenda u pisanju CV-ja koja bi trebali pratiti

19.09.2017. 10:34 / Izvor: BIZLife
Tri nova trenda u pisanju CV-ja koja bi trebali pratiti

Istraživanja pokazuju da poslodavac provede od 6 do 9 sekundi čitajući vaš rezime

Trendovi se stalno mijenjaju, u muzici, modi, industriji mobilne telefonije i automobila. Čak i kod apliciranja za posao stvari nisu mnogo drugačije.

Kako piše sajt FastCompany, HR menadžeri i poslodavci vole da vide kandidate koji se trude da privuku njihovu pažnju, i skockaju radnu biografiju koja će im zapasti za oko. Ovo su tri nova trenda u pisanju CV-ja:

1.Kratko i slatko

Istraživanja pokazuju da poslodavac provede od 6 do 9 sekundi čitajući vaš rezime, zato nemojte trošiti vrijeme i riječi. Izbacite sve suvišno, ali obratite pažnju na svaku riječ koja stoji u biografiji.

"Kraće biografije su lakše za čitanje, ali one moraju da pređu na poentu odmah, i to moćnim, preciznim jezikom. Za razliku od trenda od prije nekoliko godina, kada se u CV stavljalo mnogo primjera dostignuća, nagrade, pohvale… sada je cilj pokazati za koju oblast ste kvalifikovani, zašto i koje će dobrobiti kompanija dobiti od vas", kaže Rej Koen, stručnjak za savjetovanje za bolju karijeru, i autor vodiča – "The Wall Street Professional’s Survival Guide".

2. Hiperlinkovi

Želite da CV bude koncizan, a opet sadržajan? Hiprelinkovi riješit će taj problem, i obezbjediće relevantne informacije i resurse.

"Hiperlinkovi su kao fusnote za vaš CV. Imate slobodu da informaciju upotpunite širim dokazima i značajnijom sadržinom," kaže Koen i dodaje: "Ovakvim rezimeom zadovoljavate one kojima je pažnja kratka i ograničena, ali i one koji bi da se udube u vašu radnu biografiju i iskustvo."

Stvari koje ćete linkovati birajte pažljivo – treba da budu samo one koje će vas izdvojiti kao kandidata za baš taj određeni posao.

3. Digitalne radne biografije

Neki prave propratno pismo u formi videa. Stručnjaci kažu da će kratak video sigurno privući pažnju poslodavaca. Kandidati bi kroz video trebalo da pokažu svoju ličnost i stil komunikacije – Sve ono što se ne može vidjeti iz običnog CV-ja.

Ako konkurišete za neku poziciju u kreativnoj industriji, onda će svakako vaša prednost biti digitalni portfolio. Takva biografija pokazaće da ste pripremljeni, kvalifikovani i ostaviće dobar utisak.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera