al

Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Admir Delić, direktor kompanije AudIT: Promjene kao neizbježan dio života

11.09.2015. 11:00 / Izvor: Akta.ba

Admir Delić, uspješni Bosanac je osnivač i direktor kompanije AudIT, društva za IT uvjerenja i savjetovanje ( IT Assurance & Advisory), koja od nedavno posluje na BiH tržištu (dugoročno i na tržištima regiona).

Prije osnivanja vlastite kompanije uživao je uspješnu i zanimljivu, devetogodišnju karijeru u Deloitte-u gdje je bio menadžer u Odjelu poslovnog savjetovanja u Adria regiji (BiH, Hrvatska, Slovenija).

SREĆA

Rođen je i odrastao u Goraždu, gdje je živio do 2000. godine, nakon čega je kao učenik generacije tehničke škole, uz malo sreće, dobio stipendiju za studije u SAD-u, gdje je kasnije i započeo karijeru.

Stekao je BA diplomu u Menadžmentu Informacionih Sistema (MIS) na Drexel Univerzitetu u Filadelfiji, SAD, a posjeduje i međunarodne certifikate CISA (certificirani revizor informacionih sistema), ISO27001 Lead Implementor, ITIL, PRINCE2.

AudIT -  kompanija za IT uvjerenja i savjetovanje (IT Assurance & Advisory) na čijem se čelu danas nalazi je nedavno osnovana i za veoma kratko vrijeme realizirala (ili je u procesu realizacije) nekoliko značajnih projekata kod istaknutih klijenata (Intesa Sanpaolo BIH, Bekto Precisa, Ziraat bank...).

"S obzirom da smo tek osnovana firma, tempo je izrazito zahtjevan – ali kada imate određenu viziju sa kojom ste zadovoljni, motivacija ne izostaje te u takvim okolnostima uvijek dajete '110 posto' od sebe. Kada govorimo o napretku – takav pristup klijentima i uslugama koje pružate ne može proći nezapaženo", kazao je Delić u razgovoru za poslovni portal Akta.ba.

Iza Vas je uspješna karijera. Kako ste je gradili, te da li je danas moguće zavidnu karijeru ostvariti bez konstantnog usavršavanja i stjecanja novih znanja?

- U vremenu u kojem živimo – uspješna karijera bez konstantnog usavršavanja naravno da nije moguća. Ovo je posebno izraženo u segmentu informacionih tehnologija (mada isto važi i u svim drugim sferama, uz različite brzine promjena), gdje tehnologije i vezani rizici u kojima ste stručni danas – već sutra mogu biti zastarjele i gotovo beskorisne. Obzirom na navedeno od ključnog je značaja biti u toku razvoja/promjena/aktuelnosti i imati otvoren um. Prihvatiti promjene kao neizbježan dio života i napretka – te koristiti svaku priliku da se nauči nešto novo, da li formalnom obukom i usavršavanjem ili na druge načine.

PROFESIONALNI PUT

Što biste savjetovali onima koje tek počinju svoj profesionalni put, što je najvažnije u izgradnji uspješne karijere?

- Ono što je posebno važno za sve koji počinju svoj profesionalni put je da budu vrijedni, strpljivi (ništa ne dolazi preko noći), i učiti na svojim greškama i greškama drugih. Uz to je jako bitno ne bježati od nepoznatog. Iako zvuči kao šablon – živjeti po tim pravilima je zaista teško i osobe koje uspiju u tome obično imaju istaknute karijere.

Koje osobine treba posjedovati uspješan menadžer?

- Karakteristike koje čine uspješnog menadžera su uglavnom "soft skills" tj. osobine koje nužno nisu vezane za tehnički dio posla i struku kojom se osoba bavi (zbog čega u bilo kom segmentu imate veliki broj stručnjaka, ali ne i uspješnih menadžera). Osobine koje se obično ističu su odnosi sa ljudima, leadership, inovativnost, integritet, te upravljanje sopstvenim vremenom, prioritetima, i balans  privatnog i poslovnog života. 

Na što najčešće trošite novac?

- Na sitnice, sitnice u kojima čovjek zaista može da uživa sa svojom porodicom i prijateljima – bez obzira da li se radilo o večeri uz piće i druženje, poklonima/znacima pažnje osobama koje su mi najbliže...Nisam veliki potrošač na materijalne stvari, više volim prirodu i druge ljepote (npr. putovanja) i na to uglavnom trošim.

Kojem poznatom muškarcu iz BiH se divite?

- U BiH ima mnogo uspješnih i poznatih ličnosti u raznim sferama koje su vrijedne poštovanja i divljenja, te je teško izdvojiti nekog posebno tj. iznad ostalih.

Ko čini Vašu porodicu?

- Uz mene je uvijek moja bolja polovina, kćer od sedam godina i sin od 16 mjeseci. Jedna ekstra ekipa.

Koji Vam je omiljeni modni brand? Koji stil preferirate?

- U poslovnom životu sam menadžer, u privatnom sportski tip – te mi je modni stil obično kombinacija dva navedena. Volim sportsku eleganciju u privatnom životu, ali poslovni dress code je uvijek strog.

Koju vrstu muzike najradije slušate?

- Nemam preferirani muzički pravac. Uživam u kvalitetnoj muzici svake vrste.

Što mislite o portalu Akta.ba?

- Akta.ba - poslovni model je jedan idealan primjer korištenja informacione tehnologije za  ostvarenje tržišne prednosti kroz razmjenu podataka i informacija – kako za Vas, tako i za vaše korisnike. BiH tržište treba više sličnih ideja i projekata, da bi se što brže razbila stigma informacionih sistema kao sistema za unos i procesiranje podataka, tj. kao troška a ne dodatne vrijednosti za kompanije.

PLANOVI KOMPANIJE

Koji su dalji planovi Vaše kompanije?  Kako se vidite u narednih pet godina?

- Suština i glavni razlog osnivanja kompanije AudIT je lokalni i regionalni razvoj segmenta IT uvjerenja/IT revizije i srodnih usluga (savjetodavne usluge koje proizlaze iz projekata uvjerenja), te je naša dugoročna (naravno, samim tim i kratkoročna) strategija od početka usmjerena u tom pravcu. Dugoročno, kompanije sa potrebama za predmetnim uslugama, kao i mladi ljudi zainteresovani za rad u oblasti će imati referentnog i kvalifikovanog sagovornika za saradnju na dohvat ruke. Predominantna tema za zadnji kvartal 2015. godine je povećanje prisustva na tržištima Hrvatske i Srbije, dok je za početak 2016. godine fokus podizanje svijesti BIH tržišta o značaju predmetne oblasti za poslovanje, a što planiramo provoditi kroz reklamne kampanje, seminare/prezentacije u saradnji sa našim partnerima, i aktivniji angažman sa relevantnim revizorskim tijelima u BiH.

Razgovarala: Elvira Kokor  

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Ličnosti