Aida Čamdžić, influenserka koja je napravila vlastiti brend

18.01.2021. 13:21 / Izvor: Akta.ba

Kada je napravila profil na Instagramu, bh. blogerica Aida Čamdžić nije mogla ni zamisliti da će to postati njen posao od kojeg će zarađivati.

Kada je napravila profil na Instagramu, bh. blogerica Aida Čamdžić nije mogla ni zamisliti da će to postati njen posao od kojeg će zarađivati.

"Počela sam sam objavljivati porodične slike sa putovanja i tako počela privlačiti pažnju ponajviše žena odnosno majki. Nakon toga sam postala prepoznatljiva po svom stilu kojeg mnoge žene vole pa je moj profil ubrzano počeo rasti. Bukvalno preko noći sam dobila epitet influensera", rekla je Aida za Akta.ba.

Nakon što je postala prepoznatljiva počele su stizati i prve poslovne ponude.

"Kako je rastao moj broj pratitelja tako su stizale i razne ponude. Sada imam ugovore sa nekim kompanijama čije proizvode ili brendove zaista koristim i kojima vjerujem. Trenutno radim kao ambasador brenda Mona i zaista sam ponosna na tu saradnju. Ipak, vrlo često znam da recenziram neki proizvod i preporučim ga pratiteljima iako nisam plaćena za to. Mislim da je iskrenost glavni razlog zbog kojeg me moji pratitelji vole", istakla je Aida.

Nakon što je nekoliko godina radila kao influenser za različite kompnaije Aida je došla na ideju da sa sestrom pokrene vlasiti brend i tako unovči svoj uticaj.

"Iskoristila sam popularnost na Instagram da napravim sa sestrom ono o čemu sam oduvijek maštala, a to je naš vlastiti brend.  Kada sam shvatila da me kompanije sve vise traže i na snovu feedback-a koji sam dobila od njih zapitala sam se zašto ne bih radila za sebe, a ne za druge. Tako je nastao brend ALmadebysisters. Počele smo u vrijeme korone i moram priznati da nam se baš sve poklopilo. Sestra i ja smo imale dovoljno vremena da se posvetimo samo tome", naglasila je Čamdžić .

Nisu dizajnerice, ali se zajedno dogovaraju oko dizajna nakon toga njihova konstruktorica napravi nacrt te urenek koji ide u proizvodnju. Mnoge dame su prepoznale kvalitet u njihovim kreacijama pa njihovi oversize kaputi vrlo brzo rasprodaju.

"Moram priznati da nam je brend svakim danom sve veći i veći i hvala našim pratiocima jer bez njih ne bi smo uspjele", zaključila je blogerica.

Život nije instagram

Aida ističe da u stvarnom životu nije sve onako kako izgleda na Instagramu. Zato ona često sa svojim pratiteljima dijeli i neke manje lijepe stvari. Pričala je o svojoj aksioznosti kako bi pomogla makar nekima od svojih pratitelja.

"Sa svojim pratiteljima sam djelila i djelim nekako sve sto se tiče i nekih životnih stvari. Tako sam  među prvima pričala o „anksioznosti“ . Svojim pratiteljima sam pomogla da shvate kako nisu sami jer IG inače predstavlja samo lijepe stvari što jako volim, ali isto tako imamo i drugu stranu.  Može se desiti da imate za pratioce ljude koji se bore sa nekim stanjima i onda otvore neki profil i vide npr. Aidu uvijek nasmijanu i pitaju se kako oni prolaze kroz teške faze, a ta Aida ne. Tako sam htjela pokazati svima da i iza Aidinog osmjeha ima ta druga strana. Ono što uvijek kažem jeste da svi djele što je i normalno, samo one lijepe stvari  naravno da se necemo slikati uplakani. Mislim da me moji pratioci doživljavaju kao "prijatelja" što ja pokušavam da postignem i zato djelim i te stvari  koje mnogi smatraju  još uvijek tabu temama", objasnila je Čamdžić.

Slobodno vrijeme najčešće provodi sa svoja dva sina na raznim putovanjima.

Fotografija: Bonjour

E.O.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti