Branislav Trbojević, komercijalni direktor kompanije Jelšingrad FMD: Slobodno vrijeme koristi za putovanja

12.11.2010. 09:08 / Izvor: eKapija.ba
Branislav Trbojević, komercijalni direktor kompanije Jelšingrad FMD: Slobodno vrijeme koristi za putovanja

Branislav Trbojević, slobodnog vremena nema na pretek, ali svaki slobodan trenutak nastoji iskoristiti za putovanja. Što se tiče hobija, ovaj komercijalni direktor i prokurista prnjavorske kompanije Jelšingrad FMD , kaže da zbog zauzetnosti odavno nije u prilici da neku svoju sklonost ili aktivnost tako nazove, ali ono što je blizu toga je njegova "kolekcionarska" ambicija pravljenja zbirke ručnih satova.

Najdraža knjiga, ovog Sarajlije koji živi i radi na relaciji Banja Luka-Sarajevo je "Dijalog u paklu između Makjavelija i Monteskijea" od Moris Žolija.

Kaže da je njegov životni moto "Ako treba zbog nečeg da se kajem onda želim da se kajem zbog nečeg što jesam uradio, a ne zbog nečeg što nisam".

Inače, Trbojević je prije dolaska na sadašnje radno mjesto stekao bogato iskustvo. Još 1997. počeo je raditi za USAID Business Finance BiH gdje ostaje godinu dana. Nakon toga prelazi u Ambasadu SAD-a gdje ostaje do 2000. godine.

Od 2000. do 2002. radi u kompaniji Coca Cola HBC BiH, Depot Banja Luka na pozicijama Sales and Administration supervisor i Depot Sales Manager. Nakon toga prelazi u predstavništvo kompanije "Unilever" za BiH gdje radi kao Branch Executive za Republiku Srpsku.

Od 1. augusta 2003. do 10.januara 2007. radi u "Imperial Tobacco Group / Tobačna Grosist Boss" Bosna i Hercegovina. U toj kompaniji je obavljao različite funkcije od Regional Sales Managera za Republiku Srpsku i direktora poslovne jedinice Banja Luka, do Key Account Manager za BiH.

Nakon "Imperial Tobacco Group" karijeru nastavlja u kompaniji "DrogaKolinska" Bosna i Hercegovina na poziciji National Key Account Managera gdje ostaje do februara 2008. Radio je i s preduzećem MAGMA iz Hrvatske kao Key Acount Manger koji su ga angažirali na poslovima uspostavljanja veleprodaje u BiH.

I pored bogate radne biografije kaže da je njegov najveći poslovni izazov do sada rad u kompaniji Jelšingrad budući da se radi o živom organizmu sa 160 zaposlenih, sa svim segmentima realne ekonomije, te izazovima koji nastaju procesom privatizacije...

Iz tog razloga smatra da je vrijeme posvećeno razvoju Jelšingrada, najsvrsishodnije upotrebljeno vrijeme u njegovom dosadašnjem radnom iskustvu.

Što se tiče budućih planova kompanije, kaže da im je prvi i osnovni plan prebroditi ovo krizno razdoblje sa što manje negativnih posljedica. Također, uporedo s tim izazovom razvijaju i rade na edukaciji kadrova za nove situacije i nova tržišta, te na obezbjeđenju svih potrebnih certifikata i standarda za uspješan plasman njihovih proizvoda i usluga.

Lična karta:

U autu slušam?

Apsolutno sve

Najviše me nasmijava?

Moja kćerka

Koje jezike govorite?

Engleski i pomalo učim njemački

Neostvarene želje?

Na moju sreću, nemam neostvarenih želja

Pogledajte i druge dokumente u rubrici "Ko je ko"

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti